t.ex. abonnemang, surf, mm

Jag har beställt ett abonnemang, vad händer nu?

Vi tar emot din beställning och skickar ut ditt nya Fello-simkort tillsammans med ett välkomstbrev per post.

  • Har du valt att flytta över ett befintligt nummer till oss?
    Vi skickar ett SMS till dig med datum då ditt nummer flyttas till oss så fort som vi får svar från din nuvarande operatör. Har du valt aktivering så fort som möjligt skickar vi ditt SIM-kort per post inom ett par dagar så du har det i god tid innan aktiveringen sker. Har du valt ett aktiveringsdatum längre fram skickar vi SIM-kortet 15-20 dagar innan aktiveringen sker. Skulle nummerflytten nekas av din nuvarande operatör meddelar vi dig detta per SMS och via mail. 

  • Har du valt att få ett nytt nummer och angett att du vill att ditt abonnemang aktiveras så fort som möjligt? Då skickar vi ditt SIM-kort på posten med det samma. Ditt nya nummer står i välkomstbrevet. Väljer du ett specifikt datum för aktivering längre fram i tiden ser vi till att skicka SIM-kortet så att du har det i god tid innan aktiveringen sker. 

 

Om du vill kan du se en film där "Lisa visar" hur det går till när ditt SIM-kort skickas. 

t.ex. abonnemang, surf, mm