Vi är stolta över att vara en av de operatörer som samarbetar med Telekområdgivarna. De jobbar aktivt för en bättre konsumentmarknad inom TV, bredband och telefoni och kan ge dig massor av tips och råd inför ditt val av operatör. https://www.fello.se/artikel-telekomradgivarna
Här pratar vi igenom vårt beställningsformulär och allt du kan tänkas behöva veta om surfmängd, startdatum och betalningsmetoder. Det är nästan som att vi sitter bredvid! https://www.fello.se/hall-mig-i-handen-fello/
Jag satte mig ner med mina kollegor och grundarna av Fello; Lisa och John för att prata om företaget, tjänsten och framtiden. Våra fellos stod för frågorna! Erika undrade t.ex. vart namnet Fello kommer ifrån och Katarina hur man behåller servicekänslan när företaget växer. Läs hela intervjun här! https://www.fello.se/artikel-intervju-med-lisa-och-john/
Fello fick ett tips från en fello om frivilligorganisationen Strandstädarna och bestämde sig för att hjälpa till! Vi mötte ett gäng glada och engagerade människor som jobbar outtröttligt för att rädda de fantastiska stränderna i Bohuslän, så att vi alla kan njuta av dem. Du kan bara ana de saker som spolas upp på våra stränder! https://www.fello.se/strandstadarna/
Batteritid kan vara guld värt när det är långt till närmsta laddare. Du kan göra mycket med hjälp av inställningarna på din telefon och här delar vi med oss av våra 6 bästa tips för att hålla din smartphone levande extra länge! https://www.fello.se/spara-batteri-pa-mobilen/
Vilken typ av mobilabonnemang som passar till ditt barn beror förstås på barnet. men vårt förhållningssätt är att det viktigaste är att du alltid kan få kontakt med ditt barn och att du kan undvika överraskande extra kostnader. https://www.fello.se/barnabonnemang-artikel/
När fri roaming började gälla i hela EU och EES väckte det en hel del frågor. Vad är egentligen roaming och varför behöver man veta det. Fello förklarar! https://www.fello.se/vad-ar-roaming/
'Marknadens billigaste abonnemang' visade sig vara det dyraste jag någonsin haft. Känslan av att bli grundlurad. Då bestämde jag och min bror John oss för att starta en egen mobiloperatör – precis som vi själva ville ha den. https://www.fello.se/historien-om-fello/
Felloservice finns tillgängliga helgfria vardagar via chatt (8-17), telefon (9-17) och mail.
På Mina sidor kan du hantera ditt abonnemang, se din förbrukning och hämta dina fakturor.
Fello går i Telias nät. Här presenterar Telia sin täckning av mobilsurf och samtal.
Hos Fello värdesätter vi våra fellos åsikter. Vi finns att recensera på Trustpilot, en oberoende omdömescommunity, med nolltolerans mot falska omdömen. Det tycker vi är schysst!
Baserat på 511 omdömen.
Se alla omdömen här