image description

MOBILABONNEMANG OCH KUNDSERVICE

Svårare än så behöver det väl inte vara? Vi startade Fello med drömmen om en mobiloperatör precis som vi själva vill ha den. Så, säg hejdå till mobilabonnemang med bindningstid och krångliga villkor. Säg hello till Fello och en kundtjänst som har tid för dig.


Abonnemang för dig över 55 år

Alla våra abonnemang har ett fast pris. Det innebär att du kan ringa, SMS:a och MMS:a hur mycket du vill. Du väljer bara abonnemang efter hur mycket surf du vill ha. Har du surf över i slutet av månaden sparas den tills du behöver den. Bra va?

Vi gillar att prata med våra fellos, därför har vi gjort det enkelt för dig att kontakta oss. Du kan alltid ringa oss på 0770-33 22 22, maila till hello@fello.se och chatta med oss på hemsidan. Vi svarar alla helgfria vardagar mellan kl 8-17.

  • OANVÄND SURF SPARAS
  • FAST MÅNADSKOSTNAD
  • LÄTT ATT BEHÅLLA DITT NUMMER
  • ALDRIG BINDNINGSTID ELLER UPPSÄGNINGSTID

Det är lätt att flytta med sitt nummer:

Beställ ett abonnemang


När du beställer anger du det nummer du vill behålla och vilket datum ditt Fello-abonnemang ska starta.

Ditt nummer flyttas

Vi begär en flytt av ditt nummer från din nuvarande operatör och bekräftar nummerflytten via SMS inom 1-2 dagar.

Vi skickar ditt SIM-kort

Ditt nya SIM-kort kommer med posten i god tid innan ditt Fello-abonnemang startar.

Dags att byta SIM-kort

Dagen innan får du en påminnelse via SMS. Byt SIM-kort, starta om mobilen och allt fungerar som vanligt.