image description

VAD SÄGER VÅRA FELLOS?

Vi älskar att prata med våra fellos och vi älskar när de pratar om oss. De är ju bäst på att berätta hur det funkar med Fello! På Trustpilot, som är en oberoende omdömescommunity, har många fellos valt att recensera oss och vår tjänst. Det är vi så glada för! Tack!


5

2017-12-12


Fello är den bästa operatören.

Fello är den bästa operatören. Efter ha varit kund under närmare två år kan jag bara säga "wow". Man har en riktigt bra prisbild, mycket bra support och går i Telias nät. Ja vad kan bli bättre. För detta...
   Läs hela omdömet

5

2017-12-12


Fello är den bästa operatören.

Fello är den bästa operatören. Efter ha varit kund under närmare två år kan jag bara säga "wow". Man har en riktigt bra prisbild, mycket bra support och går i Telias nät. Ja vad kan bli bättre. För detta pris så får man även telefonsupport. Jämför vad de andra operatörernas "budget alternativ" erbjuder för support. Har själv jobbat för andra operatörer och kan bara säga, välj Fello.

Stefan A

Stefan A

fello

5

2017-12-11


Helt fantastisk kundservice

Helt fantastisk kundservice! Billiga priser och bra täckning i hela landet.

G Roswall

5

2017-12-01


Den absolut bästa mobiloperatören man …

Den absolut bästa mobiloperatören man kan ha! Bytet till fello via deras direkt chat tog bara några minuter och helt utan krångel! Dom går i Telias nät, vilket i stort sett innebär täckning överallt och för...
   Läs hela omdömet

5

2017-12-01


Den absolut bästa mobiloperatören man …

Den absolut bästa mobiloperatören man kan ha! Bytet till fello via deras direkt chat tog bara några minuter och helt utan krångel! Dom går i Telias nät, vilket i stort sett innebär täckning överallt och för bara 95 kr/mån får man gratis samtal inom Sverige, gratis SMS/MMS till hela världen, fri roaming inom EU/EES, 0.5 GB surf och all överbliven surf sparas (är man sjukpensionär men yngre än 55 år, så kan man ändå teckna deras +55 abonnemang och få 1 GB surf istället för 0.5 GB för samma låga pris)! Vill man ha större surfpott kostar det lite mer, men om man använder Wi-fi när man är hemma och ser till att bara aktivera mobildata när det behövs, då räcker 0.5 GB gott och väl! Att ha mobildata påslaget 24/7 är både onödigt och kostsamt och fyller dessutom upp mobilens internlagring på nolltid! Deras support är helt underbar och dom fixar alla eventuella problem både snabbt och smidigt och alltid med ett trevligt bemötande! Rekommenderar verkligen fello, för billigare mobilabonnemang än deras går det inte att få idag!

Malinee Murray

Malinee Murray

5

2017-12-01


Trevligt bemötande och utmärkt service!

Vi blev kunder idag. :) Dessförinnan har vi haft ett antal frågor som har blivit besvarade med "blixtens hastighet" och på ett trevligt sätt. Vi är klart imponerade över hur ni jobbar.

Helen

fello

5

2017-10-30


Hur bra som helst!

Trevligt bemötande, en operatör som tar kundnöjdhet på allvar. Bra täckning, bra priser och möjlighet till att spara surf kommer nu den 1 november som dessutom är min födelsedag, kan inte vara annat än toppen!
   Läs hela omdömet

5

2017-10-30


Hur bra som helst!

Trevligt bemötande, en operatör som tar kundnöjdhet på allvar. Bra täckning, bra priser och möjlighet till att spara surf kommer nu den 1 november som dessutom är min födelsedag, kan inte vara annat än toppen!

Mattias Andersson

Mattias Andersson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-10-30

Hello Mattias! Tusen tack för ditt fina omdöme och kul att det fungerar så bra för dig! Gällande spara surf så lanseras det nu den 1/11 på samtliga abonnemang och det är vi väldigt glada över. Vi kommer att börja med att man kan spara 25GB totalt på sitt abonnemang utöver den mängden surf som man har i sitt abonnemang varje månad. Surfen sparas tills dess att den förbrukas :) Hoppas att du får en fin dag! /Lisa PS. Grattis i förskott :)

5

2017-10-25


Har nu varit kund i 1,5 mån och allt …

Har nu varit kund i 1,5 mån och allt fungerar perfekt. Någon bättre leverantör tror jag knappast inte finns med de villkor som man har. Passar perfekt för oss som använder telefonen att ringa i och någon gång...
   Läs hela omdömet

5

2017-10-25


Har nu varit kund i 1,5 mån och allt …

Har nu varit kund i 1,5 mån och allt fungerar perfekt. Någon bättre leverantör tror jag knappast inte finns med de villkor som man har. Passar perfekt för oss som använder telefonen att ringa i och någon gång per dag kollar de sociala medierna. Dessutom har man en support som alltid svarar snabbt de enstaka gånger jag behövde hjälp i början.

Kund

Kund

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-10-30

Hello "Kund"! Tusen tack för ditt fina omdöme, det glädjer oss att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang och servicen hos oss på Fello. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa

5

2017-10-24


Nöjd

Nöjd med allt.

William Eriksson Selin

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-10-30

Hello Willam! Tusen tack för ditt omdöme - det är härligt att läsa att du är nöjd med allt :) Hoppas att du har en fin dag och en bra start på den nya veckan! /Lisa

fello

4

2017-10-23


Om ni inte tänkt införa Spara Surf så …

Om ni inte tänkt införa Spara Surf så kan ni väl säga det rakt ut, istället för det här tramset "Vi ska snart införa Spara Surf". Men det är klart, då tappar ni väl en del kunder till Vimla. Uppdatering: Nu...
   Läs hela omdömet

4

2017-10-23


Om ni inte tänkt införa Spara Surf så …

Om ni inte tänkt införa Spara Surf så kan ni väl säga det rakt ut, istället för det här tramset "Vi ska snart införa Spara Surf". Men det är klart, då tappar ni väl en del kunder till Vimla. Uppdatering: Nu finns spara surf!. Hurra! Nu är det jag som byter till Fello.

Jan Banan

Jan Banan

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-10-31

Hello Jan! Tack för din feedback och vad bra att du hör av dig med detta! Det är på gång med Spara surf och vi håller på att implementera det i nätet. Vår önskan va att vi skulle ha haft det klart redan i början på hösten men utveckligen i nätet va mer komplicerad så det har tyvärr dragit ut på tiden vilket inte alls är önskvärt från vårt håll. Uppdatering: Spara surfen lanseras nu den 1/11 på alla våra abonnemang så både nya och gamla Fellos får sin surf sparad från och med onsdag. Hoppas att du får en fin dag! /Lisa Uppdatering: Härligt att höra - du är varmt välkommen :) /Lisa

5

2017-10-19


Fantastisk kundtjänst,snabba svar o …

Fantastisk kundtjänst,snabba svar o trevliga. Personlig kontakt direkt(o inte som tråkiga Telia). Billiga abonnemang dessutom. Fungerar rätt bra, synd bara att Telia har så usla ledningar där jag bor. Men deras...
   Läs hela omdömet

5

2017-10-19


Fantastisk kundtjänst,snabba svar o …

Fantastisk kundtjänst,snabba svar o trevliga. Personlig kontakt direkt(o inte som tråkiga Telia). Billiga abonnemang dessutom. Fungerar rätt bra, synd bara att Telia har så usla ledningar där jag bor. Men deras ledningar är ändå bättre än alla andras. Priset o att det går över Telia avgjorde att jag valde Fello. Kommer att rekommendera Fello.

Elle P.

Elle P.

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-10-19

Hello Elle P! Vad härligt att höra att du trivs så bra med ditt abonnemang här hos Fello och att du gillar vår service. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa

5

2017-10-16


Fungerar klockrent och Fello har en …

Fungerar klockrent och Fello har en support/service som hanterar frågor snabbt och effektivt. Blir en sjätte stjärna när spara surf kommer :-)

Mats

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-10-30

Hello Mats! Härligt att höra att du trivs med ditt abonnemang hos oss på Fello, det är roligt att läsa ditt omdöme. Vi kämpar på med lanseringen av spara surf så förhoppningsvis är sjätte stjärnan inte långt borta :) Uppdatering: Spara surfen lanseras nu den 1/11 på alla våra abonnemang så både nya och gamla Fellos får sin surf sparad från och med onsdag. Ha en fin dag och en bra start på den nya veckan! /Lisa

fello

5

2017-10-10


Helt fantastisk kundtjänst

Helt fantastisk kundtjänst. Snabba att svara och supertrevliga!! Väntar bara på att man kan spara surfen. Är sååå nöjd, // Peter Perfekt att man from 1/11 kan spara sin surf. Nu får fello tio stjärnor!!!!
   Läs hela omdömet

5

2017-10-10


Helt fantastisk kundtjänst

Helt fantastisk kundtjänst. Snabba att svara och supertrevliga!! Väntar bara på att man kan spara surfen. Är sååå nöjd, // Peter Perfekt att man from 1/11 kan spara sin surf. Nu får fello tio stjärnor!!!!

Kund

Kund

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-10-30

Hello Peter! Vad underbart att höra att du trivs med servicen och abonnemanget hos oss på Fello, det är precis så som vi vill att det skall vara :) Uppdatering: Spara surfen lanseras nu den 1/11 på alla våra abonnemang så både nya och gamla Fellos får sin surf sparad från och med onsdag. Hoppas att du har en fin dag! /Lisa

5

2017-09-26


5/5 utan tvekan

Snabb kundservice, bra täckning samt priser och alltid ett positivt bemötande! Kan inte annat än rekommendera helhjärtat.

Robin

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-10-11

Hello Robin! Vilken härlig feedback, det gläder oss att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss på Fello! Hoppas att du får en fin dag! /Lisa

5

2017-09-24


Funkar utmärkt

Funkar utmärkt ! Gott att hör att surfen går att spara ! Fem stjärnor nu !

Peter

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-10-30

Hello Peter! Tusen tack för din feedback! Vi är på gång med spara surf så förhoppningsvis är inte fem stjärnor långt borta ;) Uppdatering: Spara surfen lanseras nu den 1/11 på alla våra abonnemang så både nya och gamla Fellos får sin surf sparad från och med onsdag. Ha en fin dag! /Lisa

fello

4

2017-09-14


Tyvärr lite dyr på surfen

Tyvärr lite dyr på surfen. Skulle vara bara att kunna ta exempel 100 samtal 500sms/MMS och 20 GB surf för 250kr månaden. För mig är surfen viktig och kommer byta operatör till en billigare på surf annars är jag...
   Läs hela omdömet

4

2017-09-14


Tyvärr lite dyr på surfen

Tyvärr lite dyr på surfen. Skulle vara bara att kunna ta exempel 100 samtal 500sms/MMS och 20 GB surf för 250kr månaden. För mig är surfen viktig och kommer byta operatör till en billigare på surf annars är jag nöjd med support och allt annat förutom abbonemangs formerna....

Bignanno

Bignanno

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-09-15

Hello Bignanno! Tusen tack för ditt omdöme och din feedback! Det va väldigt bra att du skrev detta och vi tar till oss av denna feedback. Vi får se över våra erbjudanden och se vad vi kan göra med detta framöver. Härligt att läsa att du tycker om vår service, det glädjer oss väldigt mycket! Hoppas att du får en härlig helg! /Lisa

3

2017-09-08


Kasst att inte surfen förs över till …

Kasst att inte surfen förs över till nästkommande månad ännu.

Whats Up

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-10-30

Hello Whats up! Bra att du hör av dig om detta och tack för din Feedback! Det är på gång med Spara surf och är inte alls långt borta, snart har vi denna funktionen för alla våra abonnemang. Om du vill kan du maila oss till hello@fello.se så kan vi hålla dig extra uppdaterad hur implementationen går :) Uppdatering: Spara surfen lanseras nu den 1/11 på alla våra abonnemang så både nya och gamla Fellos får sin surf sparad från och med onsdag. Hoppas att du får en fin helg! /Lisa

4

2017-08-20


Fungerar jättebra saknar dock att inte …

Fungerar jättebra saknar dock att inte surfen sparas om man inte förbrukar den.När det kommer så blir det 5 stjärnor

Janne

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-10-30

Hello Janne! Tusen tack för din feedback! Vi är på gång med spara surf så förhoppningsvis är inte fem stjärnor långt borta ;) Uppdatering: Spara surfen lanseras nu den 1/11 på alla våra abonnemang så både nya och gamla Fellos får sin surf sparad från och med onsdag. Ha en fin dag! /Lisa

fello

5

2017-08-19


👍🏼

Kan inte bli något annat betyg än tummen upp 👍🏼

Tagg

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-08-21

Härligt att höra, det är precis det betyg som vi önskar :) Hoppas att du får en bra start på den nya veckan! /Lisa

5

2017-08-18


Kundservicen

Kundservicen via chatt är super. Jättetrevliga att ha att göra med. Fortsätt så.

Robin H

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-08-21

Hello Robin! Tusen tack för din feedback :) Det glädjer oss att du trivs så bra med vår service. Hoppas att du får en bra start på den nya veckan! /Lisa

5

2017-08-11


Klockren Kundservice

Klockren Kundservice , rekommenderar starkt :)

Kim Ljus

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-08-17

Hello Kim! Vad kul att höra att du gillar vår kundservice och vill rekommendera oss vidare, det blir vi jätteglada för! Tveka inte att höra av dig ifall du har några frågor eller andra funderingar, vi finns inte längre bort än ett samtal, mail eller chatt :) Ha en fin dag! /Sofie

fello

5

2017-08-09


Femte stjärnan på plats.

Femte stjärnan kommer när surfpotten införs. Japp där kom den .1/11 2017. Vad blir nästa förmån?

Christer

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-10-31

Hello Christer! Tusen tack för din feedback! Vi är på gång med Spara surf så förhoppningsvis är inte fem stjärnor långt borta ;) Uppdatering: Spara surfen lanseras nu den 1/11 på alla våra abonnemang så både nya och gamla Fellos får sin surf sparad från och med imorgon onsdag. Ha en fin dag! /Lisa

5

2017-08-08


Bra täckning samt bra och trevlig …

Bra täckning samt bra och trevlig kundtjänst

Mikael Sellén

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-08-09

Hello Mikael! Härligt att du trivs med täckningen och vår service, det glädjer oss och vi tackar för din feedback! Ha en fin dag! /Lisa

5

2017-08-07


Samma täckning som Telia fast betydligt …

Samma täckning som Telia fast billigare. Hundra gånger bättre kundservice än Halebop, Fello kan man ringa om det skulle vara något. Vill man chatta med kundtjänst så går även det. Precis bytt till Fello och...
   Läs hela omdömet

5

2017-08-07


Samma täckning som Telia fast betydligt …

Samma täckning som Telia fast billigare. Hundra gånger bättre kundservice än Halebop, Fello kan man ringa om det skulle vara något. Vill man chatta med kundtjänst så går även det. Precis bytt till Fello och kunde inte vara mer nöjd!👍🏻👍🏻👍🏻

Hans Johansson

Hans Johansson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-08-08

Hello Hans! Vad kul att höra från dig, och tusen tack för ditt fina omdöme! Självklart är det bara att slå en signal, skicka iväg ett mail eller chatt om det skulle vara någonting :) Ha en fin dag, /Sofie

fello

5

2017-08-05


trevlig snabb personal rekommenderar …

trevlig snabb personal rekommenderar gärna unga som äldre att gå över till FELLO! F antastisk E rfarenhet L ysande L ovely O h vad bra !!!!!!

PEO Blomgren

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-08-08

Hello Peo! Tusen tack för ditt omdöme. Jättekul att vi vill rekommendera andra, det blir vi väldigt glada över! Tveka inte på att höra av dig ifall du har några frågor eller funderingar. Ha en fortsatt fin dag! /Sofie

5

2017-08-04


Mobiloperatören med den bästa servicen …

Mobiloperatören med den bästa servicen och trevligaste kundtjänsten😀. Är riktigt nöjd.

Kristofer Nilsson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-08-08

Hello Kristofer! Tack så jättemycket för ditt omdöme! Alltid lika kul att höra från dig, vi blir superpeppade varje gång. Du vet att du alltid kan höra av dig ifall du har några funderingar. Ha en fortsatt fin dag! /Sofie

5

2017-07-27


Har inte fått bättre service hos någon …

Har inte fått bättre service hos någon operatör. Kommer fram snabbt och enkelt. Möts av ett vänligt och professionellt bemötande. Gick snabbt och smidigt att byta, inget att anmärka på. Fortsätt i denna anda!
   Läs hela omdömet

5

2017-07-27


Har inte fått bättre service hos någon …

Har inte fått bättre service hos någon operatör. Kommer fram snabbt och enkelt. Möts av ett vänligt och professionellt bemötande. Gick snabbt och smidigt att byta, inget att anmärka på. Fortsätt i denna anda!

Hans-Rune

Hans-Rune

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-27

Hello Hans-Rune! Tusen tack för din fina feedback! Det är väldigt roligt att höra att du trivs med ditt abonnemang och servicen hos oss på Fello. Vi skall göra allt vi kan för att du skall fortsätta trivas minst lika bra framöver :) Ha en fin sommar! /Lisa

fello

5

2017-07-26


Otroligt snabbt svar via chatten!

Otroligt snabbt svar via chatten!

Johanna

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-26

Hello Johanna! Härligt att höra, precis så som vill vi att det skall vara :) Hoppas att du har en fin sommar! /Lisa

5

2017-07-26


Kundservicen via chatt är super

Kundservicen via chatt är super. Jättetrevliga att ha att göra med. Fortsätt så. Dock lite besviken på att man inte kunde få en ny tfn med abonnemanget.

Ante

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-26

Hello Ante! Härligt att höra att du trivs med ditt abonnemang! Gällande mobiler lägger vi just nu 100% fokus på att erbjuda bra abonnemang med konkurrenskraftiga priser och bra service men mobiler kanske kommer framöver, vem vet? :) Ha en fin dag!

5

2017-07-26


Tycker att Fello är en utmärkt …

Tycker att Fello är en utmärkt operatör. Bytte i januari och allt har funkat jättebra. Väntar nu bara på möjligheten att spara surf så kan det inte bli bättre sen :).

Helén

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-26

Hello Helén! Tusen tack för ditt omdöme, det gläder oss att du är så nöjd med Fello! Vi jobbar på det med spara surf och hoppas kunna erbjuda det nu till hösten :) Hoppas att du får en fin sommar! /Lisa

fello

5

2017-07-25


1000 gånger bättre än hallon.se

1000 gånger bättre än hallon.se. Snabb service i kuntjänst av proffsig personal 😃

Christer

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-25

Hello Christer! Tusen tack för ditt omdöme, det glädjer oss att läsa att du trivs bra med ditt abonnemang hos oss på Fello. Hoppas att du får en fin dag och en trevlig sommar! /Lisa

5

2017-07-25


Personligt och hjälpsamt

Personligt och hjälpsamt företag som sätter kunden i centrum! Snabb hjälp när man behöver det och trevlig personal!

Julia

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-25

Hello Julia! Tusen tack för ditt fina omdöme och vad roligt att du trivs med ditt abonnemang hos oss på Fello. Hoppas att du har en fin sommar! /Lisa

1

2017-07-22


Varit en riktigt dålig upplevelse..

Skulle säga att detta fortfarande efter ett par år är mer komplicerat att ha ön en vanlig operatör. 1. Om kortet inte kunde dra pengar efter 2 försök så stängdes hela simkortet av. 2. När jag la in nytt kort...
   Läs hela omdömet

1

2017-07-22


Varit en riktigt dålig upplevelse..

Skulle säga att detta fortfarande efter ett par år är mer komplicerat att ha ön en vanlig operatör. 1. Om kortet inte kunde dra pengar efter 2 försök så stängdes hela simkortet av. 2. När jag la in nytt kort för by dragning så behövde jag ringa fello för att komma igång igen. (Utan simkort är det svårt att ringa) 3. När surfen tar slut så stängs all surf av, inte som vanliga abbonemang där man en lägre hastighet. (Kundtjänst sa att detta var bättre för mig som kund eftersom det blir mer tydligt hur mycket surf jag hade) Detta blir ett problem när man ska köpa mer surf eftersom jag inte kan surfa på min telefon för att köpa mer + aslång väntetid i mobilkö för att köpa mer data. 4. Skulle uppgradera till ett högre abbonemang med mer surf, då går detta inte att göra på mina sidor. Endast avsluta och pausa sitt abbonemang. La istället en ny beställning på mer surf, fick bekräftelse på mailen men en månad senare har fello fortfarande inte uppdaterar med mer surf. Så överlag har detta bara varit en mer komplicerad upplevelse än vanligt. Sämre kundtjänst, sämre tjänst och sämre möjligheter till självbetjäning än jag tycker att det ska vara. Fello får gärna svara här hur ni tänkt att lösa dessa saker.

Daniel

Daniel

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Daniel! Tack för din feedback, det uppskattas verkligen att du skriver till oss så vi vet vad som vi måste göra bättre. Vi gör alltid tre försök att genomföra betalningen via det kort som är registrerat (dessa försök sker de tre sista dagarna i månaden) Efter varje försök skickar vi ett SMS så man meddelas om betalningen misslyckats så att man har tid att byta kort eller utföra annan åtgärd så betalningen går igenom. Jag håller med dig om att vi skall ha en funktion på Mina sidor där man har möjlighet att genomföra betalningen själv t.ex om man har bytt kort och att abonnemanget aktiveras i samband med att betalningen går igenom. Detta kommer vi se till att utveckla. Gällande väntetider har vi som målsättning att svara inom två minuter när man ringer till oss. Det finns dock perioder under månaden då det är högre belastning än vanligt och dessa stunder kan det ta längre tid. Jag är ledsen om du fick vänta i kö för att komma fram till oss det är inte alls önskvärt. Vi har anställt fler medarbetare till kundtjänsten under våren och sommaren för att möta våra mål och kommer fortsätta att rekrytera i höst. Att uppgradera till en annan abonnemangsform via Mina sidor är något som vi kommer att lansera. Detta så att man enkelt kan administrera sitt abonnemang via Mina sidor dygnet runt. Jag hoppas att vi kommer ha detta klart redan till tidigare delen av hösten. Återigen vill jag passa på att tacka för dig feedback, det är precis denna typ av feedback som vi uppskattar att få. Ps. Jag har även svarat på ditt mail som du skickade tidigare idag. Hoppas att du får en fin helg! /Lisa

fello

5

2017-07-17


Man får hjälp fort när man maila till …

Man får hjälp fort när man maila till dom, och bra hjälp så att det fungerar . Pia och Bengt

Pia Petersson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Pia och Bengt! Tusen tack för detta och vad roligt att höra att ni gillar ert abonnemang! Ha en fin dag! /Lisa

5

2017-07-12


Attans att man inte bytte till Fello …

Attans att man inte bytte till Fello tidigare! Personlig och mkt bra support, mkt för pengarna och bra täckning (telia). 🔊Fello👍

Hultkrantz Peter

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Peter! Bättre sent än aldrig eller vad är det man brukar säga :) Hoppas att du har en trevlig sommar! /Lisa

5

2017-07-12


Bra erbjudanden och fantastisk support

Bra erbjudanden och fantastisk support, bra rakt igenom!

Jonas Hedman

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Jonas! Vad roligt att läsa att du trivs med ditt abonnemang hos oss på Fello - det glädjer oss verkligen! Ha en fin helg! /Lisa

fello

5

2017-07-11


Fungerar perfekt och mycket trevligt …

Fungerar perfekt och mycket trevligt bemötande av kundtjänst. Ångrar inte att jag bytte till er för några år sedan.

Bjorn Lundin

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Björn! Ååå vad kul att du trivs så bra med ditt abonnemang och med bemötandet i kundtjänsten! Hoppas att du har en fin sommar! /Lisa

5

2017-07-11


Bäst hittills!

Snabbt, positivt och vänligt bemötande när jag tog kontakt för att bli kund hos Fello. Klar och tydlig information! Alltid vänlig och personligt bemötande. Snabba svar vid frågor och en utomordentligt bra...
   Läs hela omdömet

5

2017-07-11


Bäst hittills!

Snabbt, positivt och vänligt bemötande när jag tog kontakt för att bli kund hos Fello. Klar och tydlig information! Alltid vänlig och personligt bemötande. Snabba svar vid frågor och en utomordentligt bra information om ändringarna när det gäller fri roaming inom EU. Ett föredöme för andra företag!

Erene Svensson

Erene Svensson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Erene! Kul att du uppskattar vår information och att du trivs med ditt abonnemang, det är precis så vi vill att det skall vara :) Hoppas att du har en fin helg! /Lisa

5

2017-07-11


Fello e den första operatör som fullt …

Fello e den första operatör som fullt ut fattat hur man sköter om sina kunder. Dom har mycket bra variation på sitt utbud, bra priser å framförallt supertrevlig hjälpsam å serviceminded personal. Jag har både...
   Läs hela omdömet

5

2017-07-11


Fello e den första operatör som fullt …

Fello e den första operatör som fullt ut fattat hur man sköter om sina kunder. Dom har mycket bra variation på sitt utbud, bra priser å framförallt supertrevlig hjälpsam å serviceminded personal. Jag har både privat å i jobbet betat av dom flesta operatörer på marknaden sedan min mobilstart i slutet på 80talet å FELLO e dom som fixar jobbet helt suveränt. Högsta betyg å rekommenderas mycket varmt. MVH per

Per

Per

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Per! Det glädjer oss att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang hos Fello, det är precis såhär vi vill att alla skall känna. Hoppas att du har en härlig sommar! /Lisa

fello

5

2017-07-11


Bästa operatören,trevliga,bra …

Bästa operatören,trevliga,bra service,lätt att få kontakt med dom.

Peter Broman

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Peter! Superkul att du tycker det och du är alltid varmt välkommen att höra av dig till oss när som helst! Ha en in helg! /Lisa

4

2017-07-11


Det enda jag saknar är att få spara sin …

Det enda jag saknar är att få spara sin oanvända surf, vissa månader gör man av med lite, andra månader mer. Samt att största abb skulle vara på mer än 20 GB, då skulle jag få sonen att byta till er också...
   Läs hela omdömet

4

2017-07-11


Det enda jag saknar är att få spara sin …

Det enda jag saknar är att få spara sin oanvända surf, vissa månader gör man av med lite, andra månader mer. Samt att största abb skulle vara på mer än 20 GB, då skulle jag få sonen att byta till er också 😀

Erica Lindell

Erica Lindell

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Erica! Tusen tack för din feedback! Spara surf är något som många efterfrågar och som vi hoppas att vi kommer kunna lasera nu till hösten, så håll tummarna. Abonnemang med mer surf är något vi tar med oss och skriver upp på Fello-önskelistan också :) Ha en fin helg! /Lisa

5

2017-07-11


En utmärkt mobiloperatör

En alldeles utmärkt mobiloperatör med schyssta villkor, brs kundservice och billiga abonnemang.

Arvid

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Arvid! Tusen tack för din feedback, det är verkligen roligt att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss :) Hoppas att du har en trevlig sommar! /Lisa

fello

5

2017-07-11


Det bästa abonnemanget som jag har haft …

Det bästa abonnemanget som jag har haft genom åren. Bra service!

Christer Andréason

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Christer! Åå vad vi blir glada att läsa detta, det är superkul att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss! Hoppas att du har en fin helg! /Lisa

5

2017-07-11


Toppen toppen toppen toppen.......

Toppen toppen toppen toppen.......

Tord Jönsson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Tord! Precis såhär vill vi att man skall känna :) Hoppas att du har en toppen toppen toppen toppen sommar! /Lisa

5

2017-07-11


Bäst helt enkelt

Bra tjänster, bra priser, bra hemsida och en fantastisk kundservice!

Pär Heppin

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Pär! Tusen tack för din feedback det glädjer oss att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss på Fello. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig till oss på kundtjänsten när som helst. Hoppas du har en härlig sommar! /Lisa

fello

5

2017-07-11


Tryggt, billigt och snabb service

Snabb service, personligt, tryggt. Aldrig något krångel. Mycket bra priser. Rekommenderas varmt!

Anna Maria Resare

5

2017-07-11


Bra mobiloperatör

Bra mobiloperatör, och som har bra support och bra kundtjänst och bra priser, och ett plus att dom går i telias nät :)

Björn Nalle Sjöblom

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Björn! Superkul att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang, det är precis såhär vi vill att det skall vara :) Hoppas att du har en härlig sommar! /Lisa

5

2017-07-11


Helnöjd både jag och min man aldrig …

Helnöjd både jag och min man aldrig några problem och väldigt trevlig support

Östebo

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-07-22

Hello Östebo! Tusen tack för din feedback, det är glädjande att läsa att ni trivs så bra med era abonnemang och vår support! Hoppas att du har en fin helg! /Lisa

fello

5

2017-07-10


Fello är 👍🏼👍🏼

Jag är supernöjd med Fello som mobiloperatör. Det gick väldigt smidigt och snabbt att byta över från mitt gamla abonnemang och utan krångel kunde jag beställa ett nytt abonnemang via hemsidan. Dessutom har fello...
   Läs hela omdömet

5

2017-07-10


Fello är 👍🏼👍🏼

Jag är supernöjd med Fello som mobiloperatör. Det gick väldigt smidigt och snabbt att byta över från mitt gamla abonnemang och utan krångel kunde jag beställa ett nytt abonnemang via hemsidan. Dessutom har fello bra priser och man kan välja på flera olika abonnemang, så att den har något för alla! Superbra kundtjänst där man får snabb och professionell hjälp!

Marie

Marie

5

2017-05-29


Den bästa servicen man kan behöva av …

Den bästa servicen man kan behöva av ett telecombolag! Vi har 4 abbonemang hos Fello sänkte kostnaden till hälften Funkar överallt där vi varit!

Mats Eriksson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-06-15

Hello Mats! Å vad vi blir glada att läsa att du är så nöjd med oss på Fello, det är precis såhär som vi vill att det skall vara :) Hoppas att du har en fin fin dag! /Lisa

4

2017-05-26


Bara spara surf som fattas annars …

Bara spara surf som fattas annars jättenöjd med Fello.

Johan Stål

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-06-15

Hello Johan! Tusen tack för ditt omdöme. Härligt att höra att du är nöjd med oss på Fello. Gällande spara surf är det något som vi gärna vill ha och hoppas på att kunna erbjuda det framöver :) Ha en fin dag! /Lisa

fello

4

2017-05-16


Fungerar utmärkt

Fungerar utmärkt, och mycket trevlig kundtjänst! Men inte full pott förrän man kan få ha kvar sin outnyttjade surf (samtal, sms) till nästa månad - och nästa.. 😉 Och kanske likt Hallon /Vimla få en pott gb...
   Läs hela omdömet

4

2017-05-16


Fungerar utmärkt

Fungerar utmärkt, och mycket trevlig kundtjänst! Men inte full pott förrän man kan få ha kvar sin outnyttjade surf (samtal, sms) till nästa månad - och nästa.. 😉 Och kanske likt Hallon /Vimla få en pott gb att lyxa sej med..

Kerstin Johansson

Kerstin Johansson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-05-17

Hello Kerstin! Vad roligt att du trivs med ditt abonnemang och med vår service, det glädjer mig! Vi jobbar för fullt på att få till spara surf på våra abonnemang då det är något som vi gärna vill ha i vårt erbjudande, så förhoppningsvis är full pott för Fello inte långt borta :) Ha en fin dag! /Lisa

5

2017-05-14


Jag rekommenderar verkligen Fello

Jag är så himla nöjd med Fello! För mig blev det mycket billigare än Telia och precis samma täckning och funktioner. Jättesnabb kundservice, man får svar nästan direkt om man skickar meddelande till dem på...
   Läs hela omdömet

5

2017-05-14


Jag rekommenderar verkligen Fello

Jag är så himla nöjd med Fello! För mig blev det mycket billigare än Telia och precis samma täckning och funktioner. Jättesnabb kundservice, man får svar nästan direkt om man skickar meddelande till dem på facebook. Har ingenting negativt att säga och flera i familjen har bytt till Fello efter att de sett hur bra det fungerar för mig och vilka besparingar man kan göra. Så jag rekommenderar verkligen Fello!

Sarah Lundberg

Sarah Lundberg

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-05-17

Hello Sarah! Åå vad glada vi blir att du är så nöjd med ditt abonnemang hos Fello - det är precis så vi vill att det skall vara :) Hoppas att du har en fin dag! /Lisa

3

2017-05-14


En ganska bra operatör det som man …

En ganska bra operatör det som man kunde önska är att dom hade samma som vimla att sms köp samt utlands användande var möjligt detta drar ner 2 plus att man måste få separat räkning för det

Tobias Tunander

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-05-14

Hello Tobias! Tack för din feedback och bra att hör av dig. Har man Fello kan man betala olika tjänster med SMS och ringa till utlandet och i utlandet och få alla dessa avgifter på samma räkning som abonnemanget, det går jättebra. Hör gärna av dig till oss på kundtjänsten så kan hjälpa till, du når oss på telefon 0770-33 22 22 eller hello@fello.se Ha en fin söndag! /Lisa

fello

5

2017-05-09


Mycket bra företag

Mycket bra företag. Mycket bra service!

padda4

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-05-14

Hello! Vad härligt att läsa att du gillar Fello :) Hoppas att du har en fin dag! /Lisa

5

2017-05-05


Hjälper än när man behöver och mycket …

Hjälper än när man behöver och mycket trevlig personal.

Joel Lorné

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-05-14

Hello Joel! Tusen tack för detta, det glädjer mig att du gillar vår service :) Hoppas att du har en fin dag! /Lisa

5

2017-04-24


Efter 27 år med Telia som leverantör av …

Efter 27 år med Telia som leverantör av mitt simkort bestämde jag mig att göra någonting åt skyhöga kostnader och allt annat än bra kundsupport. Siktade givetvis på en leverantör av mobila tjänster som gick i...
   Läs hela omdömet

5

2017-04-24


Efter 27 år med Telia som leverantör av …

Efter 27 år med Telia som leverantör av mitt simkort bestämde jag mig att göra någonting åt skyhöga kostnader och allt annat än bra kundsupport. Siktade givetvis på en leverantör av mobila tjänster som gick i Telias nät då det inte är helt fel att ligga online då telefonen skall användas :-)) Fastnade till slut på Fellos erbjudande pga rimligt låga priser, helt suverän support och som de säger själva "sjusta villkor" Bytet till Fellos gick smidigt och allt fungerade direkt. Egentligen bara en sak att tänka på ( om ni inte redan tidigare telefonerar i Telias nät ) om er mobil är låst i ett annat nät så måste telefonen låsas upp. Denna info borde kanske Fello lägga till på sin annars så bra hemsida.

Stickan

Stickan

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-04-25

Hello Stickan! Tusen tack för din feedback och roligt att du trivs så bra med ditt abonnemang. Toppen det där du skriver gällande operatörslåst mobil - vi har denna info på vår hemsida men det kan absolut göras ännu tydligare - kanske till och med skicka med det i orderbek. Vi klurar på det och tackar för tipset! Ha en fin dag! /Lisa

fello

5

2017-04-14


Bra priser och bra och trevlig …

Bra priser och bra och trevlig kundservice. Hade lite problem och kontakta dom på en helgdag och fick svar efter några timmar. Det kan inte bli bättre.

Jim Åström

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-04-25

Hello Jim! Härligt att höra att allt flyter på som det skall med ditt abonnemang, det är precis så vi vill att det skall vara. Ha en fin dag! /Lisa

5

2017-03-27


Fello är bäst-fungerar felfrittoch billiga abonnemang.

Fello är helt fantastiska! Har haft fello i snart ett halv år och kan säga att jag aldrig haft en mobiloperatör som är som de. Har fått mycket billigare månadskostnad på mitt abonnemang och dessutom är deras...
   Läs hela omdömet

5

2017-03-27


Fello är bäst-fungerar felfrittoch billiga abonnemang.

Fello är helt fantastiska! Har haft fello i snart ett halv år och kan säga att jag aldrig haft en mobiloperatör som är som de. Har fått mycket billigare månadskostnad på mitt abonnemang och dessutom är deras kundtjänst fantastisk!! De svarar alltid och är trevliga. De är jättesnabbt på att svara och man får hjälp direkt utan att det ska gå massa omvägar. Inte massa telefonkö, hos Fello kommer man alltid fram. Fello har samma täckning som Telia och det fungerar felfritt även ute på landet. Jag är jättenöjd med mitt byte till Fello och rekommenderar Fello varmt.

Pia

Pia

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-04-25

Hello Pia! Det glädjer mig att läsa att du trivs så bra med Fello och att du är nöjd med ditt val att byta till oss. Vi kommer göra så gott som det bara går att behålla dig lika nöjd framöver också. Ha en fin dag! /Lisa

5

2017-03-26


Bäst

Billigt, personligt bemötande och utan lång väntetid när man ringer och flexibilitet helt enkelt bästa operatören.

Mikaela Vintilescu

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-04-25

Hello Mikaela! Superkul att du gillar ditt abonnemang och Fello som operatör, det gör oss väldigt glada :) Hoppas att du får en fin dag! /Lisa

fello

5

2017-03-26


Bra Operatör

Har varit kund i två månader. Väldigt nöjd med hela konceptet. Kul att det finns mindre MEN seriösa aktörer på marknaden. Hoppas det fortsätter i samma anda när ni blir större.... Med vänlig hälsning Freddy...
   Läs hela omdömet

5

2017-03-26


Bra Operatör

Har varit kund i två månader. Väldigt nöjd med hela konceptet. Kul att det finns mindre MEN seriösa aktörer på marknaden. Hoppas det fortsätter i samma anda när ni blir större.... Med vänlig hälsning Freddy S

Freddy

Freddy

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-04-25

Hello Freddy! Tusen tack för din fina feedback - det glädjer oss att läsa. Vi kommer göra allt vi kan för att du skall vara nöjd med oss i framtiden också och vi kommer absolut att behålla vårt starka fokus på att leverera bästa möjliga kundservice. Hoppas att du har en fin dag! /Lisa

2

2017-03-25


Skyller på varann

Båda parter skyller på varann och skickas runt till olika verkstäder och säger bara att dom kan laga den delen men inte den andra och att dom vill ha bevis hur sprickan blev till. Hade jag skickat in den så hade...
   Läs hela omdömet

2

2017-03-25


Skyller på varann

Båda parter skyller på varann och skickas runt till olika verkstäder och säger bara att dom kan laga den delen men inte den andra och att dom vill ha bevis hur sprickan blev till. Hade jag skickat in den så hade jag fått tillbaka den för att dom inte lagar glas bl a. Detta har bara blivit rena cirkusen. Ett plus är att Fello har mycket trevlig personal

Joel Lorné

Joel Lorné

5

2017-03-16


Nöjd kund

Gå över till Fello halverade min månadskostnad. Har varit kund i 9 månader och allt fungerar perfekt .

Dekoria

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-03-17

Hello Dekoria! Härligt att höra - det är precis såhär vi vill att det skall vara :) Du är alltid välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar. Hoppas att du får en fin helg! /Lisa

fello

5

2017-03-12


Kanon operatör bäst i Sverige

Super bra företag som verkligen tar hand om sina kunder, dom ringde upp mig och berättade att jag kunde sänka min månadskostnad med 50 :- utan att göra några förändringar, det är att ta hand om kunder. Dom har...
   Läs hela omdömet

5

2017-03-12


Kanon operatör bäst i Sverige

Super bra företag som verkligen tar hand om sina kunder, dom ringde upp mig och berättade att jag kunde sänka min månadskostnad med 50 :- utan att göra några förändringar, det är att ta hand om kunder. Dom har dessutom täckning överallt eftersom dom ligger på Telias nät, (det enda som är bra med Telia ! )

Sven

Sven

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-03-17

Hello Sven! Vad roligt att läsa att du är så nöjd med ditt abonnemang hos oss på Fello och vår service, vi kommer göra allt vi kan för att du skall förbli minst lika nöjd framöver också :) Hoppas att du får en fin helg! /Lisa

4

2017-03-11


Mycket nöjd

Har haft Tele2 i alla alla år och faktiskt varit nöjd. Letade dock förra året, pga ekonomi, efter ett billigare alternativ. Googlade och jämförde och fastnade till slut för Vimla. Och där inte kund mer än ca...
   Läs hela omdömet

4

2017-03-11


Mycket nöjd

Har haft Tele2 i alla alla år och faktiskt varit nöjd. Letade dock förra året, pga ekonomi, efter ett billigare alternativ. Googlade och jämförde och fastnade till slut för Vimla. Och där inte kund mer än ca 2veckor. Värdelös täckning. Ändrade till Fello och är mycket nöjd med täckning och Fellos service. Dom är iof inte billigast, men jag får mycket för pengarna. Full pott blir det när det kommer en app OCH den totalt värdelösa lösenordsfunktionen ändras. Nu måste man ha ett så krångligt lösenord, så det är helt omöjligt att komma ihåg. Säkert säger Fello. Låt mig som kund välja själv säger jag. Men annars nöjd.

Inkan

Inkan

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-03-17

Hello Inkan! Tusen tack för din feedback vad glad jag blir att du är så nöjd med ditt abonnemang hos oss. Gällande lösenord för Mina sidor kunde vi inte hålla med dig mer, vi håller på att uppdatera lösenordsfunktionen så det är på gång - håll ut :) Hoppas att du får en härlig helg! /Lisa

5

2017-03-06


Skönt med frihet, fin service och vänlighet

Bytte till Hello Fello 1/3. Det känns jättebra! Trevligt bemötande och fin service från första stund. 👍🏻🌷

Erene Svensson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-03-17

Hello Erene! Tack för din feedback - det glädjer mig att läsa att du är nöjd med ditt abonnemang, det är precis så vi vill att det skall vara. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin helg! /Lisa

fello

5

2017-03-03


Fantastiskt bra!!

Att byta till Fello kan nog vara ett av de bästa valen jag har gjort i mitt liv. Jag och min pojkvän har varit kunder hos Fello i flera månader nu och vi pratar fortfarande om hur j*kla bra Fello är som...
   Läs hela omdömet

5

2017-03-03


Fantastiskt bra!!

Att byta till Fello kan nog vara ett av de bästa valen jag har gjort i mitt liv. Jag och min pojkvän har varit kunder hos Fello i flera månader nu och vi pratar fortfarande om hur j*kla bra Fello är som mobiloperatör. Fello har den allra bästa kundsupport, mycket mycket trevliga personal som bemöter kunderna riktigt bra bakom skärmen och även över telefonen. Fellos abonnemang passar alla och ligger på rimliga priser. Fello lär bli en stor konkurrent för de andra operatörerna. Efter att ha haft Fello i flera månader gör jag fortfarande reklam för dem till alla jag känner. :) RIKITIGT BRA JOBBAT, FELLO! NI ÄR BÄST I SVERIGE!

Chris Larsson

Chris Larsson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-03-17

Hello Chris! Tack för ditt inlägg, det är jätteroligt att läsa din feedback och det glädjer oss att du är så nöjd med ditt abonnemang och rekommenderar oss till dina nära och kära. Vi skall göra allt vi kan för att du skall fortsätta vara minst lika nöjd framöver också. Ha en fin helg! /Lisa

5

2017-02-16


Utmärkt, mina erfarenheter är bara positiva.

Jag hade läst mycket positivt om Fello så jag ringde faktiskt och "kollade upp" deras support med någon enklare fråga.. Oerhört trevlig och hjälpsam kvinna som svarade på mina frågor. Några månader senare så...
   Läs hela omdömet

5

2017-02-16


Utmärkt, mina erfarenheter är bara positiva.

Jag hade läst mycket positivt om Fello så jag ringde faktiskt och "kollade upp" deras support med någon enklare fråga.. Oerhört trevlig och hjälpsam kvinna som svarade på mina frågor. Några månader senare så skaffade jag Fello till mig själv. Gillar att möjligheten finns att betala med sitt kontokort istället för krångla med fakturor och få en kreditkoll på sig. Ringde supporten gällande mina APN inställningar och återigen så visade de sig vara väldigt kunniga, trevliga och proffisionella. Klockrena så här långt, och jag är övertygad om att de förblir så. Mina sidor är föredömligt enkel och tydlig. Hade Telia tidigare, så täckning och hastighet är precis så bra som förr, som supporten utlovade. //T

pål

pål

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-02-16

Hello Pål! Tack för ditt mail och vad roligt att du är så nöjd med ditt abonnemang och service, vi försöker alltid göra det lilla extra så det är extra roligt när det uppskattas. Hoppas att du får en fin dag och tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar! /Lisa

5

2017-02-08


Billigt, enkelt och schyssta villkor.

Fördelaktigt med frihet. Samt att abonnemangen är bra utformade samt att de är duktiga på att bemöta i vart fall mig som kund.

Marcus Nilsson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-02-16

Hello Marcus! Härligt att du uppskattar friheten, vi håller med om att det är skönt att inte behöva låsa upp sig :) Kul att du gillar vårt bemötande, det glädjer mig. Hoppas att du får en fin dag! /Lisa

fello

5

2017-01-23


Fungerar klockrent, samtidigt billigt. TOPPENBETYG av mig.

Ja, bättre val än byte till Fello kunde jag inte gjort. Skulle bytt för längesedan. :-)

Konrad Pettersson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-02-16

Hello Konrad! Vi är väldigt glada att du är en Fello, "bättre sent än aldrig" eller vad är det man brukar säga ;-) Ha en fin dag! /Lisa

5

2017-01-20


Bästa mobiloperatören.

Har haft dem i endast någon vecka, och det fungerar utan störningar med någonting. Tillmötesgående och trevlig personal i både chatt som telefon. Klart prisvärt för alla. Jag rekommenderar Fello till alla som...
   Läs hela omdömet

5

2017-01-20


Bästa mobiloperatören.

Har haft dem i endast någon vecka, och det fungerar utan störningar med någonting. Tillmötesgående och trevlig personal i både chatt som telefon. Klart prisvärt för alla. Jag rekommenderar Fello till alla som vill ha ett abonnemang som är billigt och på schyssta villkor. Certifierade e-handlare. De använder Telias nät, vilket alltså är bäst.

Michael

Michael

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-02-16

Hello Michael! Superkul att du är nöjd med ditt abonnemang, det är precis så vi vill att det skall vara! Hoppas att du har en fin dag! /Lisa

5

2017-01-12


Man förväntar sig bara att abonnemanget fungerar

Men man förväntar sig inte att operatören vill ens bästa och att allt runt omkring fungerar. Bara en sådan sak som att ni skrivit en lättläst version av era köpvillkor gjorde att jag fick förtroende för er....
   Läs hela omdömet

5

2017-01-12


Man förväntar sig bara att abonnemanget fungerar

Men man förväntar sig inte att operatören vill ens bästa och att allt runt omkring fungerar. Bara en sådan sak som att ni skrivit en lättläst version av era köpvillkor gjorde att jag fick förtroende för er. Att ni har en vision att vara en ärlig operatör gjorde att jag valde att byta till er utan större eftertanke. Jag har arbetat med telefoni i många år där kommunikation med operatörers kundtjänst har varit min vardag i 14 år. Jag har blivit väl bemött av enskillda individer hos många operatörer men jag har aldrig upplevt att jag blivit väl bemött av en operatör i sin helhet. Ni har hittat ett sätt att arbeta som jag verkligen uppskattar och jag hoppas ni får vara i business länge. Tack att min familj får vara kund hos er!

David

David

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-02-16

Hello David! Vad roligt att du uppskattar vårt tänk, t.ex hur vi har skrivit våra avtalsvillkor och vår filosofi. Vi försöker alltid att göra det lilla extra i alla led. Det är ett konstant pågående projekt att utveckla bolaget i rätt riktning för att behålla våra nöjda kunder. Därför är det extra roligt när det uppskattas, det glädjer oss. Du är alltid varmt välkomna att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa

fello

1

2017-01-09


Konstigt med notan.

När man vill betala notan via Ipad med HB appen, det går ej. Felaktiv konto, säger HB appen. Det vet Jag inte, ligger fel i HB eller Fello, men pingsam är det i alla fall. Och clearingnummer skulle också vara i...
   Läs hela omdömet

1

2017-01-09


Konstigt med notan.

När man vill betala notan via Ipad med HB appen, det går ej. Felaktiv konto, säger HB appen. Det vet Jag inte, ligger fel i HB eller Fello, men pingsam är det i alla fall. Och clearingnummer skulle också vara i notan, tror Jag. Då behöver man inte söka den. Annars Fello abonnem. fungerar bra.

Jouko Repo

Jouko Repo

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-01-09

Helo Jouko! Bra att du hörde av dig och vad skönt att det löste sig med din betalning efter att vi pratat med varandra. Hoppas att du får en fin dag! /Lisa

5

2017-01-07


Bästa operatören jag haft.

Fungerar hur bra som helst och till ett bra pris. Snabb och jättebra kundservice

Roger Johansson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-01-09

Hello Roger! Tusen tack för detta och vad roligt att du trivs så bra med ditt abonnemang, det glädjer mig. Ha en fin dag! /Lisa

5

2016-12-27


Bra service

Bra kundtjänst.

Kristofer

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-01-09

Hello Kristofer! Vad roligt att du tycker detta, det är precis så vi vill att det skall vara. Ha en fin dag! /Lisa

fello

5

2016-12-22


Bästa möjliga betyg

Bästa möjliga betyg,super nöjd alltid bra bemötande och snabba svar

Per Arne

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-01-09

Hello Per! Underbart att läsa detta, det glädjer mig att veta att du är så nöjd med ditt abonnemang. Ha en fin dag! /Lisa

5

2016-12-22


Tipp topp, snabb kontakt:)

Bra och snabba!

Per

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2017-01-09

Hello Per! Tusen tack för detta, då är allt precis så som det skall vara :) Ha en fin dag! /Lisa

5

2016-12-02


Lever upp till reklamen!

Gjorde helt rätt när jag bytte till Fello. Snabb service och kundsupporten är väldigt bra. Man kan pausa abonnemanget vid behov!

juanna annasdotter

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-12-02

Hej Juanna! Tack för ditt fina omdöme. Det glädjer mig att läsa att du är så nöjd med ditt abonnemang hos oss på Fello. Hoppas att du får en fin helg! /Lisa

fello

5

2016-12-02


Första kontakten med Fello

Min första kontakt med Fello kunde inte ha varit bättre.

Kund

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-12-02

Hello! Vad härligt att höra då hoppas jag att fortsättningen blir minst lika bra. Ha en fin helg! /Lisa

5

2016-12-02


Personlig och bra service.

Toppen, jag är supernöjd!

Fredrik

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-12-02

Hello Fredrik! Vad roligt att höra, det glädjer oss :) Hoppas att du får en fin helg! /Lisa

5

2016-12-02


Toppen

Snabb och bra service. Finns inget att klaga på

Nathalie

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-12-02

Hello Nathalie! Fantastiskt att du tycker det, tack för ditt omdöme! Ha en fin helg! /Lisa

fello

5

2016-11-23


Kanonbra flytt från Telenord till Er

Tack för bra bemötande och snabb service! Ni är bäst och jobbar på att vara bäst!! Så här ska ett mobilleverantör fungera.

Lars Nordin

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-12-02

Hello Lars! Vad underbart att höra, tack för ditt fina omdöme! Vi skall göra allt vi kan för att göra dig så nöjd med ditt abonnemang som det bara går :) Hoppas att du får en fin helg! /Lisa

5

2016-11-19


Overkligt bra abonnemang

Overkligt bra abonnemang, prisvärt med mycket bra täckning på Telias nät. Totalt krångelfritt att komma i gång, portering gick även det felfritt..Tack

Peter Andersson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-12-02

Hello Peter! Vad otroligt roligt att höra, vi kommer göra vårt allra bästa att du skall trivas och vara nöjd med ditt abonnemang hos oss på Fello! Ha en fin helg! /Lisa

5

2016-11-05


Mycket bra

Har haft fello i drygt ett år och är mycket nöjd. Allt fungerar bra och trevlig support

M Karlsson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-12-02

Hello M Karlsson! Fantastiskt roligt att höra, tack för ditt fina omdöme! Vi gör allt vi kan för att du skall förbli nöjd i många många år till :) Ha en fin helg! /Lisa

fello

5

2016-10-29


Kund motagandet

Jag blev mycket väl omhändertagen av trevliga tjejer killar , som hjälpte mig med bytet från tre. Riktigt proffsig personal Nu skall bara 3 ge mig korten så jag får låst upp mobilen så kör vi
   Läs hela omdömet

5

2016-10-29


Kund motagandet

Jag blev mycket väl omhändertagen av trevliga tjejer killar , som hjälpte mig med bytet från tre. Riktigt proffsig personal Nu skall bara 3 ge mig korten så jag får låst upp mobilen så kör vi

Tommy berntsson

Tommy berntsson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-10-30

Hello Tommy! Härligt att höra att du gillar vårt bemötande, det är precis så det skall vara :) Du är alltid varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Hoppas att du har en fin dag! /Lisa

5

2016-10-20


Bra, billigt, smidigt

Bytte från Halebop när jag hittade detta företag. Ville vara i Telias nät, och där fanns de! Ångrar inget, snabb support, bland de bästa priset på obundet abonnemang där fria samtal och sms/mms ingår...
   Läs hela omdömet

5

2016-10-20


Bra, billigt, smidigt

Bytte från Halebop när jag hittade detta företag. Ville vara i Telias nät, och där fanns de! Ångrar inget, snabb support, bland de bästa priset på obundet abonnemang där fria samtal och sms/mms ingår...

Tobias Johansson

Tobias Johansson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-10-20

Hello Tobias! Tack för den fina recensionen. Superkul att du gillar ditt nya abonnemang så mycket, det glädjer oss! Ha en fin dag! /Lisa

5

2016-10-19


Allt fungerar

Allt har fungerat helt perfekt hela tiden. Så här vill man att det ska vara. Att de dessutom har mycket bra priser försämrar ju inte läget.

Bo Gran

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-10-20

Hello Bo! Det är verkligen kul att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss på Fello, tack för den fina recensionen. Vi skall göra allt vi kan för att det skall fortsätta fungera perfekt för dig framöver. Ha en fin dag! /Lisa

fello

5

2016-10-14


Funkar super bra 👍👍👍👍👍

Är supernöjd. Fungerar kanonbra över hela vårat avlånga land. Även långt in i norrlandsskogarna. Mycket trevlig personal på kundtjänst. Bara en massa👍👍👍👍👍👍👍👍. Mvh en lastbilschaufför.
   Läs hela omdömet

5

2016-10-14


Funkar super bra 👍👍👍👍👍

Är supernöjd. Fungerar kanonbra över hela vårat avlånga land. Även långt in i norrlandsskogarna. Mycket trevlig personal på kundtjänst. Bara en massa👍👍👍👍👍👍👍👍. Mvh en lastbilschaufför.

Anders

Anders

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-10-20

Hello Anders! Så roligt att du tycker att vi är trevliga, det gör oss väldigt glada. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig till oss =) Kör försiktigt! /Lisa

5

2016-10-14


Superbra

Jättebra kundservice som svarar snabbt och korrekt. Fungerar!

Bengt

4

2016-10-14


Supernöjd !!

Mycket nöjd med bemötande på kundtjänst, snabba lösningar på problem med abonnemang, låga kostnader, fåtal irritationsmoment!!

Inger

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-10-20

Hello Inger! Tusen tack för din feedback - Hör gärna av dig till mig på lisa@fello.se om det finns det något som vi kan göra bättre. Vi är alltid måna om att förbättra oss och om det finns något som vi kan göra annorlunda tar vi gärna del av denna feedback. Ha en fin dag! /Lisa

fello

5

2016-10-14


Toppen

Superbra service och gott bemötande

Ann-Charlotte Hansson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-10-20

Hello Ann-Charlotte! Fantastiskt roligt att höra att du gillar vår service, det är precis så det skall vara. Ha en fin dag! /Lisa

5

2016-10-03


Lösningsorienterade, snabba och trevliga!

Fello har hittills löst allt som jag frågat / begärt på ett snabbt och trevligt sätt. Känns skönt att kunna kontakta en kundtjänst som 1. Svarar inom rimlig tid 2. Är trevliga och tillmötesgående 3. Löser...
   Läs hela omdömet

5

2016-10-03


Lösningsorienterade, snabba och trevliga!

Fello har hittills löst allt som jag frågat / begärt på ett snabbt och trevligt sätt. Känns skönt att kunna kontakta en kundtjänst som 1. Svarar inom rimlig tid 2. Är trevliga och tillmötesgående 3. Löser problemet och dessutom inte är speciellt dyra. 5 av 5 Isbjörnar!

Veronica Borwin

Veronica Borwin

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-10-14

Hej Veronica! Tusen tack för det fina omdömet, vad roligt att du trivs så bra med ditt abonnemang och vår service. Vi skall göra så gott vi kan så att vi alltid förtjänar 5 av 5 isbjörnar från dig =) Hoppas att du får en fin dag! /Lisa

5

2016-09-17


Bra på att svara!

Det är toppen hur bra de svarar på frågor och ställer till rätta om något blir fel. Hela familjen finns nu hos Fello!

Falkis

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-10-14

Hello! Vad underbart att höra att ni är en hel Fellofamilj, det kan ju inte bli bättre. Vi blir superglada att höra att ni trivs så bra! Ha en fin dag! /Lisa

fello

1

2016-08-27


Dåligt & Dyrt

Mitt abonnemang säger hela tiden att jag inte är uppkopplad till min operatör därför inte måste jag börja med att ansluta mig till Fello för att kunna ringa och surfa. Men när jag äntligen kan koppla upp mig...
   Läs hela omdömet

1

2016-08-27


Dåligt & Dyrt

Mitt abonnemang säger hela tiden att jag inte är uppkopplad till min operatör därför inte måste jag börja med att ansluta mig till Fello för att kunna ringa och surfa. Men när jag äntligen kan koppla upp mig så är det så fruktansvärt dålig täckning så jag måste hela stå ute om jag ska kunna prata eller surfa.

Ann

Ann

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-08-27

Hello Ann! Vad bra att du hör av dig till oss här. Jag vill gärna hjälpa dig med detta problem och undersöka vad som är tokigt, vill du skicka mig ett mail till hej@fello.se så kan jag hjälpa dig vidare. Ser fram emot att höra från dig! Ha en fin dag! /Lisa

5

2016-08-24


Bästa val någonsin!

Jag hade samma operatör i 12 år och var nöjd...tills jag upptäckte Fello! Bästa val som finns i sverige. SAMMA täckning som Telia men med Mycket bättre priser och en dröm kundtjänst. Underbara villkor, helt...
   Läs hela omdömet

5

2016-08-24


Bästa val någonsin!

Jag hade samma operatör i 12 år och var nöjd...tills jag upptäckte Fello! Bästa val som finns i sverige. SAMMA täckning som Telia men med Mycket bättre priser och en dröm kundtjänst. Underbara villkor, helt enkelt det bästa val möjligt!

Shaunet Olsson

Shaunet Olsson

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-10-20

Hello Shaunet! Vad fantastiskt roligt att du skriver detta, det gör oss så glada att höra att du trivs med ditt abonnemang hos oss. Vi kommer göra allt vi kan för att du skall fortsätta vara lika nöjd med ditt abonnemang framöver också. Ha en fin dag! /Lisa

5

2016-08-19


Fantastisk kundservice och kundbemötande!

Utklassar helt klart konkurrenterna när det kommer till kundservice och kundbemötande! Aldrig några oschyssta medel, man vet att man kan lita på Fello.

Robin

fello

5

2016-08-17


Toppen!

kanonbra support och Telias nät, vad mer kan man önska.

Ivan Balbontin

5

2016-08-14


Top notch

Billigt och bra och ett enormt plus att Fello använder sig av Telias nät.

Joel Lorné

5

2016-08-04


Bästa operatören

Stabilit nät, inga dolda kostnader, låga priser och världens bästa kunderservice!!! Rekommenderar Fello till alla andra.

Maria

fello

1

2016-07-30


Mina sidor fungerar inte

De registrera inte pausad/avslutat abonnemang signal var inte så bra heller som de lovar.

No fello

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-07-30

Hello! Vi har haft lite problem med vår första version av mina sidor och håller på med en stor uppdatering som kommer att lösa väldigt mycket av de problem som kan upplevas. Vi hoppas att du kommer gilla det när allt är klart inom kort. Tråkigt att höra att du har haft problem med Pausa/Avsluta, vi vill gärna höra mer om vad som inte fungerade med det? Du får gärna ringa oss på 0770 – 33 22 22 eller skicka ett mail på hello@fello.se så ska vi lösa dina problem. Ha en fin dag! /Lisa

5

2016-07-23


Bästa byte!

Bästa abonnemang jag haft. Bra mailkontakt. Snabba svar! Billigt abonnemang.

Carina

5

2016-07-16


Enkelt + billigt + säkert = Bästa mobiloperatören

Enkelt - välj bara mängd mobildata Bra täckning - använder Telias nät Billigt - 100 kr/mån för fria samtal /sms Säkert - använder inte Klarna som transaktionspartner (Dessutom rankad som bästa...
   Läs hela omdömet

5

2016-07-16


Enkelt + billigt + säkert = Bästa mobiloperatören

Enkelt - välj bara mängd mobildata Bra täckning - använder Telias nät Billigt - 100 kr/mån för fria samtal /sms Säkert - använder inte Klarna som transaktionspartner (Dessutom rankad som bästa mobiloperatörer här på Trustpilot).

Fredrik

Fredrik

fello

5

2016-07-01


Bästa mobiloperatören

Jag har nog prövat dem alla men trodde nog aldrig att jag skulle bli såhär NÖJD som jag är med Fello. De har en kundtjänst som SVARAR när man ringer till dem. Och de är alltid vänliga och hjälpsamma. Man får...
   Läs hela omdömet

5

2016-07-01


Bästa mobiloperatören

Jag har nog prövat dem alla men trodde nog aldrig att jag skulle bli såhär NÖJD som jag är med Fello. De har en kundtjänst som SVARAR när man ringer till dem. Och de är alltid vänliga och hjälpsamma. Man får också snabba svar via mail och inte som t.ex Comviq som tar veckor på sig att svara när man mailar. Prismässigt så är ju Fello bäst så det finns ingen anledning att välja någon annan. Fello har helt enklet gjort mej till en MYCKET NÖJD kund

Sven Lind i Mora

Sven Lind i Mora

5

2016-07-01


Bästa byte jag gjort!

Efter ha tröttnat på bindningstider och höga priser hittade jag Fello. Samma teckning till mycket bättre pris, ingen bidnings- eller uppsägningstid, super bra kundtjänst, allt som allt den perfekta operatören!...
   Läs hela omdömet

5

2016-07-01


Bästa byte jag gjort!

Efter ha tröttnat på bindningstider och höga priser hittade jag Fello. Samma teckning till mycket bättre pris, ingen bidnings- eller uppsägningstid, super bra kundtjänst, allt som allt den perfekta operatören! Bästa byte jag har gjort!

Shaunet Olsson

Shaunet Olsson

4

2016-07-01


Ett bra o enkel operatör

En av de bästa operatörer som finns på marknaden.

Michael

fello

5

2016-06-15


Det bästa mobilabonnemang jag någonsin har haft.

Finns inget negativt utan bara positivt att säga om Fello och Ni är bara bäst.

Bo Nilsson

3

2016-06-12


Medel !

Vore bra om inkommande MMS fungerade samt att mina sidor blir mer än bara en vit sida !!!

MrF

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-06-15

Hello MrF! Tack för ditt meddelande och bra att du skriver. Vi håller på att förbättra mina sidor varje dag och i samband med uppdateringarna så händer det att inloggningen inte fungerar men det är bra under en kort tid. Vi ber om ursäkt för detta och hoppas att det inte ställt till det för dig. Gällande MMS så är det säkert något med dina APN-inställningar som spökar hör gärna av dig till mig på hej@fello.se så kikar vi på det. Ha en fin dag! /Lisa

5

2016-06-01


Allt fungerar som det ska

Allt fungerar som det ska. Kan ni fixa till "mina Sidor" så vore det toppen, men det kanske kommer... Alltid bra täckning och bra surf. Bra service rätt igenom så fortsätt så!

A M

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-06-03

Hello A M! Tack för ditt inlägg! Har du sett att vi har lanserat Mina Sidor? Det finns uppe på vår hemsida nu. Om du hittar något som vi kan förbättra så hör gärna av dig till mig på hej@fello.se. Hoppas du får en fin helg! /Lisa

fello

5

2016-06-01


Mycket nöjd!

Fello fungerar jättebra! Har bättre täckning nu än tidigare med Telia.Konstigt eftersom det är samma nät Fello hyr in sig på!!

Carsten

5

2016-05-25


Supernöjd Fello kund!

Kanon service och trevligt bemötande. Ett billigt abonnemang som uppfyller mina krav och förväntningar. Rekommenderar starkt till alla!!!

Sara

5

2016-05-23


Superbra service och hittills utmärkt täckning. Tack Fello!

Superbra service och hittills utmärkt täckning. Tack Fello!

Peter C

fello

5

2016-05-23


Nöjd

Billigt, stort utbud och snabb service! Vad mer kan man önska sig?

Stina

1

2016-05-21


VARNING

Denna operatören stödjer ej WyWallet, DVS Har du denna operatören kan du ej köpa sms-biljetter. Varken till kollektivtrafiken eller ex kolla upp registreringsskyltar via trafikverkets sms tjänst. Tummen ner för...
   Läs hela omdömet

1

2016-05-21


VARNING

Denna operatören stödjer ej WyWallet, DVS Har du denna operatören kan du ej köpa sms-biljetter. Varken till kollektivtrafiken eller ex kolla upp registreringsskyltar via trafikverkets sms tjänst. Tummen ner för detta!

Kalle

Kalle

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-05-25

Hello Kalle! Tack för din Feedback. Vi har varit att inte ansluta oss till WyWallet eftersom de flesta biljetter och tjänster går att köpa via företagens egna Appar där du också kan få historik på vad du har köpt. Gällande att söka upp registreringsnummer hos Trafikverket kan man göra detta helt kostnadsfritt på deras hemsida och få informationen direkt till sin e-post. Du hittar länken här: https://fu-regnr.transportstyrelsen.se/extweb Har du några frågor får du gärna kontakta oss på hello@fello.se eller 0770-33 22 22 Ha en fin dag! /Lisa

5

2016-05-20


Bästa fello

Bra abonnemang bra täckning och biligt och fungerar som den ska och deras 4G nätt är super snabbt.

Abdel Mesih Torres Farah

fello

5

2016-05-12


Fantastiskt

Mycket bra service och bra bemötande!

Simon

5

2016-05-05


Bäst i särklass!!

Jag är en av dem jobbigare kunderna, dock behåller Fello sitt tålamod och är helt suveräna. Jag har rekommenderat Fello till alla jag känner :)

J Vesterberg

5

2016-04-23


Toppen

Finns ingen bättre service än vad man får där.Och en mycket trevlig och vänlig kundtjänst

Östebo

fello

5

2016-04-22


Bra jobbat ?

Jag är mycket nöjd med er, bästa öperatör hittills. ?. Fortsätt med det. Jag har t o m rekomenderat er. Kan ni fixa mina sidor också så blir det perfekt ?. Lycka till. ??

Zbigniew

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-04-22

Hello! Tusen tack för det fina omdömet. Glada nyheter, en "Mina Sidor" funktion lanseras väldigt snart på hemsidan :) Vi genomför tester och hoppas ha det aktivt redan nästa månad. Ha en härlig dag! /Lisa

5

2016-04-22


Support i världsklass (Lisa & hennes team!)

Jag har varit med sedan Fello hette Teligoo och alltid fått support i världsklass. Sen dag ett har bemötandet känts personligt vilket uppskattas stort! Man känner sig mindre som en kund i mängden. Alla mina samtal...
   Läs hela omdömet

5

2016-04-22


Support i världsklass (Lisa & hennes team!)

Jag har varit med sedan Fello hette Teligoo och alltid fått support i världsklass. Sen dag ett har bemötandet känts personligt vilket uppskattas stort! Man känner sig mindre som en kund i mängden. Alla mina samtal med Felligoo har jag lämnat med ett leende på läpparna! Grymt team, grym anda. Keep on keepin on!

Maxime

Maxime

5

2016-04-10


Bästa mobiloperatören

Smarta abonnemangslösningar där man själv väljer hur mycket man surfar och sedan ringer, smsar och skickar obegränsat med mms till riktigt schyssta priser. Väldigt nöjd fello-kund!

Ricky Billkrantz

fello

5

2016-04-09


Jag byter aldrig

Grym täckning, riktigt bra priser och aldrig något krångel. Jag kommer aldrig byta operatör.

Anna Maria

5

2016-04-08


Bra och snabb service!

Tack för bra bemötande och snabb service! Ni är bäst och jobbar på att vara bäst!!

Jessica Svanevik

5

2016-04-07


Är fantastiskt nöjd!

Ett bra företag med en vilja att hjälpa så kunden blir nöjd. Är fantastiskt nöjd!

Anna TrollMorsan

fello

3

2016-04-06


Kunde varit bättre täckning, annars bra pris.

Bra pris, bra abonnemangskombinationer men tappar täckning ibland så samtalet bryts. Dålig surftäckning medan man pratar i telefon.

Belinda

Läs svar från fello

Svar från Fello den 2016-04-06

Hello Belinda! Tusen tack för din Feedback vad bra att du informerar oss. Detta är något som jag gärna undersöker närmare, jag skickar dig ett mail så kan vi ta reda på vad detta beror på. Ha en fin dag! /Lisa

5

2016-04-06


Personlig service!

Äntligen en mobiloperatör man faktiskt kan ringa på mobilen.

Mikael

5

2016-04-03


Toppen kundservice

Bra, tydliga och enkla abonnemang, ännu bättre kundservice.

Grufgran

fello

5

2016-04-01


Bra service!

Det är bra service, alltid lätt att komma fram i chatten. Snabba svar och alltid ett glatt bemötande.

Josefina

5

2016-03-31


Bästa operatören för kunden!

Jag har som kund aldrig mötts av ett sånt bra kundbemötande som av de som jobbar på Fello. Väldigt personliga och man känner sig uppriktigt uppskattad som kund. Besvarar frågor och löser saker väldigt fort....
   Läs hela omdömet

5

2016-03-31


Bästa operatören för kunden!

Jag har som kund aldrig mötts av ett sånt bra kundbemötande som av de som jobbar på Fello. Väldigt personliga och man känner sig uppriktigt uppskattad som kund. Besvarar frågor och löser saker väldigt fort. Plus de är alltid öppna för att hitta lösningar på vad det än är. Så jag har bara positivt att säga om dem. Skulle rekommendera Fello till vem som helst.

Alexander

Alexander

5

2016-03-31


Kanon bra abonnemang.

*****Rekommenderar.

Anna

fello

5

2016-03-31


Otroligt nöjd!

Jag är verkligen en nöjd kund till Fello, bra abonnemang, bra service, funkar felfritt!

Maria

5

2016-03-29


KUNDSERVICE!!!!

Ni får det här betyget för att ni har ett helt fantastiskt kund bemötande. Jag skull varmt rekommendera er alla dagar i veckan!! PS Vilket jag redan gör.. Mvh Bästa Hälsningar Christian

Christian

5

2016-03-18


Klart bästa operatören hitills

Makalöst bra och personlig service närsomhelst, hursomhelst. Småskalighet som känns unik i sverige. Att priserna är bra och att man kör telias nät gör liksom inte omdömet sämre. Forza Lisa med crew. /Mange.
   Läs hela omdömet

5

2016-03-18


Klart bästa operatören hitills

Makalöst bra och personlig service närsomhelst, hursomhelst. Småskalighet som känns unik i sverige. Att priserna är bra och att man kör telias nät gör liksom inte omdömet sämre. Forza Lisa med crew. /Mange.

Magnus Ollas

Magnus Ollas

fello

5

2016-03-12


Överlägset bästa mobilopperatören

Fello funkar helt perfekt! Bra uppkoppling, bra pris och snabb och mycket trevlig kundservice.

Carolina

5

2016-02-28


Den perfekta operatören

Ingen bindningstid, bra service och bra priser - bättre kan det inte bli!

Niklas

5

2016-02-27


Kanon!

Fungerar helt enkelt som det ska. Bra!

Stina

fello

5

2016-02-26


Serviceinriktade

Jag har alltid bra täckning på min telefon och mobildatan fungerar alltid felfritt. Den gång jag lyckades glömma bort min pinkod kontaktade jag Fello perosnligen och fick hjälp direkt! Jämfört med mina...
   Läs hela omdömet

5

2016-02-26


Serviceinriktade

Jag har alltid bra täckning på min telefon och mobildatan fungerar alltid felfritt. Den gång jag lyckades glömma bort min pinkod kontaktade jag Fello perosnligen och fick hjälp direkt! Jämfört med mina tidigare erfarenheter så är Fello bäst i klassen! Alltid bra service!!

Caroline

Caroline

5

2016-02-26


Åsikt

Trevligt kundbemötande i telefon, bra täckning (både Sverige och utomlands) samt väldigt prisvärt!

Alexander

5

2016-02-26


Tummen upp

Snabb svar och utmärkt service.

Lena

fello

5

2016-02-23


Utmärkt

Utmärkt kundservice, personligt och snabbt bemötande. Pålitlig täckning och inga oväntade utgifter eller krångligheter. Fello håller vad de lovar - frihet, transparens och äntligen finns en mobiloperatör med...
   Läs hela omdömet

5

2016-02-23


Utmärkt

Utmärkt kundservice, personligt och snabbt bemötande. Pålitlig täckning och inga oväntade utgifter eller krångligheter. Fello håller vad de lovar - frihet, transparens och äntligen finns en mobiloperatör med sunt förnuft!

Jessica Maria

Jessica Maria

5

2016-02-23


Bra priser och villkor, alltid bra service

Jag är supernöjd med fello, de har bra priser och det känns bra att inte ha någon bindningstid. De få gånger jag har varit i kontakt med dem har även servicen varit snabb och bra.

Fellokund

5

2016-02-23


Aldrig varit nöjdare!

Har haft Fello sedan ett halvår och aldrig varit så nöjd med en mobiloperatör. Allt bara funkar som det ska och kundtjänsten är otroligt bra. Alltid kul med en uppstickare som vill vara med och förändra!
   Läs hela omdömet

5

2016-02-23


Aldrig varit nöjdare!

Har haft Fello sedan ett halvår och aldrig varit så nöjd med en mobiloperatör. Allt bara funkar som det ska och kundtjänsten är otroligt bra. Alltid kul med en uppstickare som vill vara med och förändra!

Nathanael Andersson

Nathanael Andersson

fello

5

2016-02-23


Världsklass!

Bästa operatör jag haft. Aldrig några problem, och perfekt service!

Christoffer Liljedahl