Fello logotyp

logo

MOBILABONNEMANG MED PERSONLIG KUNDSERVICE

Letar du efter ett abonnemang med en tillgänglig kundtjänst? Då har du kommit rätt! Säg hello till Fello. Vi gillar att prata med våra fellos, därför kan du ringa oss på 0770-33 22 22, maila till hello@fello.se och chatta med oss.

Alla våra abonnemang har ett fast pris. Det innebär att samtal inom Sverige ingår och att du kan skicka hur många SMS och MMS som du vill.

Mobilabonnemang för pensionärer och dig över 55 år

Den enda skillnaden är antal GB och pris

Det är lätt att flytta med sitt nummer:

Beställ ett abonnemang

När du beställer anger du det nummer du vill behålla och vilket datum ditt Fello-abonnemang ska starta.

Ditt nummer flyttas

Vi begär en flytt av ditt nummer från din nuvarande operatör och bekräftar nummerflytten via SMS inom 1-2 dagar.

Vi skickar ditt SIM-kort

Ditt nya SIM-kort kommer med posten i god tid innan ditt Fello-abonnemang startar.

Dags att byta SIM-kort

Dagen innan får du en påminnelse via SMS. Byt SIM-kort, starta om mobilen och allt fungerar som vanligt.

Kundnöjdhet

Hos Fello värdesätter vi våra fellos åsikter. Vi finns att recensera på Trustpilot, en oberoende omdömescommunity, med nolltolerans mot falska omdömen. Det tycker vi är schysst!

Se alla omdömen här

trustpilot logo
Fello logo

Fello en del av Telia Sverige AB. Vera Sandbergs Allé 5C, 411 33 Göteborg

© Telia Sverige AB 556430 - 0142