Svårare än så behöver det väl inte vara? Vi startade Fello med drömmen om en mobiloperatör precis som vi själva vill ha den. Så, säg hejdå till mobilabonnemang med bindningstid och krångliga villkor. Säg hello till Fello och en telefonsupport som har tid för dig.
Alla våra abonnemang har ett fast pris. Det innebär att du kan ringa, SMS:a och MMS:a hur mycket du vill. Du väljer bara abonnemang efter hur mycket surf du vill ha. Har du surf över i slutet av månaden sparas den tills du behöver den. Bra va?
Vi gillar att prata med våra fellos, därför har vi gjort det enkelt för dig att kontakta oss. Du kan alltid ringa oss på 0770-33 22 22, maila till hello@fello.se och chatta med oss på hemsidan. Vi svarar alla helgfria vardagar mellan kl 8-17.
När du beställer anger du det nummer du vill behålla och vilket datum ditt Fello-abonnemang ska starta.
Vi begär en flytt av ditt nummer från din nuvarande operatör och bekräftar nummerflytten via SMS inom 1-2 dagar.
Ditt nya SIM-kort kommer med posten i god tid innan ditt Fello-abonnemang startar.
Dagen innan får du en påminnelse via SMS. Byt SIM-kort, starta om mobilen och allt fungerar som vanligt.
Felloservice finns tillgängliga helgfria vardagar via chatt (8-17), telefon (9-17) och mail.
På Mina sidor kan du hantera ditt abonnemang, se din förbrukning och hämta dina fakturor.
Fello går i Telias nät. Här presenterar Telia sin täckning av mobilsurf och samtal.
Hos Fello värdesätter vi våra fellos åsikter. Vi finns att recensera på Trustpilot, en oberoende omdömescommunity, med nolltolerans mot falska omdömen. Det tycker vi är schysst!
Baserat på 511 omdömen.
Se alla omdömen här