VAD SÄGER VÅRA FELLOS?
Vi älskar att prata med våra fellos och ta del av vad de tycker och tänker om oss. Våra fellos är ju bäst på att berätta hur det fungerar med Fello, och när det inte fungerar.
Här har vi samlat recensioner från våra kunder och omdömen vi fått på omdömescommunityn Trustpilot. Eller ja, vi har ju inte kunder utan vi har fellos.
-
“Personligt och grymt engagemang”
”Jag gillar känslan hos Fello. Personligt, grymt engagemang och jäklaranamma på ett bra sätt. Känns som att Fello alltid utvecklas åt rätt håll för kunderna. Inga knepiga abonnemang eller bindningstider” – Mikael, fello sedan september 2015
-
"Allt fungerar super"
“Personliga och snabba på kundservice. Tycker allt fungerar super och dessutom till ett bra pris!” – Sofia, fello sedan oktober 2017
-
"Inget krångel"
“Jag tycker inte bara om Fello för att de erbjuder billiga abonnemang. Jag tycker även Fello är tydliga och enkla. Inget krångel! Så som jag vill ha det.” – Sandra, fello sedan januari 2018
-
“Ett toppen abonnemang helt enkelt”
“Jag är supernöjd med Fello. Det bästa är att det är så lätt att komma i kontakt med dem och att alla är så trevliga. Sedan är täckningen så bra och att det är ett jättebra pris. Ett toppen abonnemang helt enkelt” – Patrik, fello sedan juni 2015
-
Omdömen från Trustpilot
Trustpilot är en oberoende omdömescommunity där många fellos valt att recensera oss och vår tjänst. Här nedan är våra recensioner samlade.
Mer om Fello och Trustpilot kan du läsa här
5
2018-12-07
Bästa mobiloperatören - i en helt annan klass
Stefan Ahlqvist
5
2018-11-26
Grymt bra support
Micke
Svar från Fello den 2018-11-28
Hello Micke! Tusen tack för ditt fina omdöme. Roligt att läsa att du är så nöjd med oss på felloservice och abonnemanget i helhet. Vi hoppas att du kommer att ha Fello länge och fortsätta att trivas med abonnemanget hos oss :) Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2018-11-25
Den bästa mobiloperatören på svenska…
Kund
Svar från Fello den 2018-11-28
Hello! Vad roligt att läsa ditt omdöme att du tycker att Fello är den bästa mobiloperatören på svenska marknaden, det gör oss verkligen så glada. Vi gör alltid vårt bästa att leverera en bra upplevelse så det är extra roligt om det uppskattas. Vi hoppas att du har en härlig dag! /Lisa
5
2018-11-07
Sveriges bästa mobiloperatör..?
Sebastian Holm
Svar från Fello den 2018-11-13
Hello Sebastian! Det är verkligen superkul att läsa att du tycker att Fello Sveriges bästa mobiloperatör, det gör oss så glada :) Vi önskar dig en underbar dag! /Lisa
5
2018-11-02
Billigt, enkelt och kraftfullt
Björne Igor Cyprian Dobrowolski
Svar från Fello den 2018-11-13
Hello Björne, Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att du gillar Fello och ditt abonnemang hos oss :) Hoppas att du har en fin dag! /Lisa
5
2018-10-24
samlad surf!
Inkapööl Design AB
Svar från Fello den 2018-10-26
Hello! Tack för ditt omdöme! Vad härligt att det uppskattas med den sparade surfen, det är ju perfekt att ha samlat på sig en liten pott om något som detta skulle ske. Hoppas att du får en fin helg! /Lisa
3
2018-10-18
Satelittspärr
Bo Johansson
Svar från Fello den 2018-10-18
Hello Bo, Tack för din feeback och bra att du hör av dig! Vi har tyvärr inte möjligheten att spärra för denna typ av trafik i nätet. Det är något som vi har skickat till Telia som ett önskemål, tyvärr har de inte denna funktionen i sitt nät som det är just nu men vi har som sagt skickat in det som ett önskemål och hoppas at det kan komma i framtiden. Vi vill inte att man skall få dessa uppkopplingar på båt och rekommenderar därför alltid att man stänger av telefonen eller sätter den i flygplansläge under dessa resor. Förhoppningsvis kan vi erbjuda denna spärren i framtiden och då är du varmt välkommen till oss på Fello. Ha en fin dag! /Lisa
5
2018-10-15
ALLA borde ha bytt till FELLO för länge sen!
C. Nordström
5
2018-10-12
Så mycket bättre !!
Kund
Svar från Fello den 2018-10-15
Hello! Det är så roligt att läsa att du trivs med ditt abonnemang hos oss på Fello och att den kontakt som du har haft med oss har varit bra. Sen är det ju allra roligast att läsa att golfen går så bra med lite hjälp av Fello- emblemet :) Hoppas att du har en härlig dag! /Lisa
5
2018-10-11
Snabb och problemfri service!
Robin
Svar från Fello den 2018-10-15
Hello Robin, Tack för din feedback och roligt att du redan har varit i kontakt med oss och gillar den service som du fick, det är precis så som vi vill att det skall vara. Lika så att bytet gick smidigt glädjer oss :) Hoppas att du kommer att trivas med Fello länge och du är alltid varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa
5
2018-10-11
Väldigt simpelt
J.
Svar från Fello den 2018-10-15
Hello J. Tusen tack för ditt omdöme, det är roligt att du trivs med vår service och att du sprider Fello vidare och utnyttjar "bjud in en vän" rabatten :) Hoppas att du har en härlig dag! /Lisa
5
2018-10-08
Ångrar inte byte till Fello.
Åke Nilsson
Svar från Fello den 2018-10-09
Hello Åke, Tack för ditt omdöme, det glädjer oss att läsa att du trivs med ditt abonnemang och att du är nöjd med ditt val att byta till oss på Fello. Det är precis såhär vi vill att det skall vara och vi skall göra vårt bästa för att du skall stanna hos oss och vara fortsatt glad över ditt val :) Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2018-10-02
Mycket nöjd
Marita Lind
Svar från Fello den 2018-10-09
Hello Marita, Tusen tack för din feedback! Vad roligt att du uppskattar vår kundservice på Fello, du är alltid välkommen att höra av dig till oss när som helst. Hoppas att du har en fin dag! /Lisa
5
2018-10-01
Ett extra plus för täckningen.
Victoria
Svar från Fello den 2018-10-09
Hello Victoria, Tusen tack för ditt omdöme, det är roligt att läsa att du trivs med Fello. Hoppas att du har en fin dag! /Lisa
1
2018-09-25
Fello behöver nog kolla över sina…
Berit Bitte Andersson
Svar från Fello den 2018-09-26
Hello Berit Bitte! Tack för din feedback! Vi vill alltid erbjuda ett konkurrenskraftigt abonnemang med bra pris och god service. Om det finns alternativ som passar bättre för ditt behov så är det toppen, vi är glada så länge som du är nöjd med din operatör. Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2018-09-09
Tummen upp
Zigge
Svar från Fello den 2018-09-12
Hello Zigge! Tusen tack för din feedback, det är väldigt roligt att läsa att du trivs med ditt abonnemang hos oss på Fello. Det är precis så som vi vill att det skall vara. Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
1
2018-09-07
Kom en faktura på över 600 kr pga…
Axel Larsson
Svar från Fello den 2018-09-12
Hello Axel! Tack för din feedback! Det är tråkigt att läsa att du har råkat ut för satellituppkopplingar under din båtresa. Vi vill absolut inte föra någon bakom ljuset och jag är ledsen om du har upplevt det på detta vis. Vi har försökt vara tydliga med detta genom att skicka information både via Facebook, hemsidan och mailutskick just för att det är lurigt med uppkopplingar på båt. Jag vet även att Telekområdgivarna i samråd med oss operatörer gick ut med ett pressmeddelande som publicerades på bland annat Aftonbladet där det också stod om dessa luriga uppkopplingar på båt. Vår rekommendation är att man stänger av telefonen under dessa resor eller att man sätter telefonen i flygplansläge för att undvika uppkopplingar. Dessa satellituppkopplingar är inget som vi på Fello profiterar på, snarare tvärt om och därför är vi noga med att informera om detta. Avgiften för uppkopplingarna går oavkortat till ägaren av satelliten. Önskar dig en fin dag! /Lisa
5
2018-09-02
Toppenbra!
Ulf Strömgren
Svar från Fello den 2018-09-12
Hello Ulf! Så kul att läsa ditt fina omdöme :) Det glädjer oss att du gillar ditt abonnemang och är supernöjd, det är precis så vi vill att det skall vara. Hoppas att får en härlig dag! /Lisa
5
2018-09-01
Bester Service zum Superpreis !
Rüdiger Klapschus
Svar från Fello den 2018-09-12
Vielen Dank für das nette Feedback! Es freut uns zu hören, dass du mit unserem Service zufrieden bist - genau so sollte es sein:-). Liebe Grüsse & einen schönen Tag! /Lisa
5
2018-08-28
Klart Sveriges bäste operatör
Kent Bergman
Svar från Fello den 2018-09-12
Hello Kent! Vad roligt att du trivs med Fello och vår service, det är precis så som vi vill att det skall vara. Även roligt att läsa att du rekommenderar Fello till nära och kära, du glömmer väl inte att du har en "bjud in en vän rabatt" som du kan ta del av :) Vi kommer göra vårt bästa för att du skall vara precis lika nöjd med ditt abonnemang i fortsättningen. Ha en fin dag! /Lisa
5
2018-08-27
Bra abonemang
Dennis Tran
Svar från Fello den 2018-09-12
Hello Dennis! Vad roligt att läsa att du trivs med Fello, har du några frågor eller funderingar är du alltid välkommen att höra av dig till oss. Ha en fin dag! /Lisa
5
2018-08-21
Den bästa operatören som finns på…
Lars
Svar från Fello den 2018-09-12
Hello Lars, Tusen tack för detta och vad roligt att du tycker att Fello är bästa operatören på den svenska marknaden. Det glädjer oss att läsa det och ger oss ännu mer energi att alltid göra det lilla extra för er Fellos :) Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2018-08-17
Bra kundservice
Emil Höglund
Svar från Fello den 2018-09-12
Hello Emil, Underbart att du trivs med ditt abonnemang hos oss på Fello, det gör oss väldigt glada :) Ha en fin dag! /Lisa
5
2018-08-04
Bättre abonnemang finns ej
Michel Abou Rjeili
Svar från Fello den 2018-09-12
Hello Michel! Tusen tack för din feedback och härligt att du trivs med Fello :) Ha en fin dag! /Lisa
1
2018-07-27
Ingen bonus när man värvar nya fellos
Ulf Johansson
Svar från Fello den 2018-07-28
Hello Ulf! Vad bra att du skriver detta för då kan jag passa på att meddela att vi har en "bjud in en vän" rabatt som man får ta del av om man rekommenderar Fellos till nära och kära. Bjuder du in en vän till Fello får du en månad gratis abonnemangsavgift. Du kan läsa mer om detta under Mina sidor :) Ha en fin dag! /Lisa
5
2018-07-26
Bästa telefonabonnemanget jag haft
Zebastian Häggblad
Svar från Fello den 2018-07-28
Hello Zebastian! Tusen tack för ditt fina omdöme det är väldigt roligt att läsa att du trivs med Fello! Hoppas att du har en fin helg! /Lisa
5
2018-07-20
Jag har haft de flesta mobilabonnemang…
Petteri
Svar från Fello den 2018-07-28
Hello Petteri! Vad roligt att läsa ditt fina omdöme det är alltid lika roligt att höra att man trivs med Fello. Det är precis så som vi vill att det skall vara :) Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin helg! /Lisa
5
2018-07-11
Fello-service på toppnivå :-)
Anna
Svar från Fello den 2018-07-28
Hello Anna! Åå vad härligt att du har haft en så positiv upplevelse med Fello från starten. Vi kommer göra allt för att du skall tycka att vi är precis lika bra framöver också :) Du är alltid välkommen att höra av dig till oss när som helst. Hoppas att du har en fin helg! /Lisa
5
2018-07-05
Otroligt imponerad!
Filip
Svar från Fello den 2018-07-06
Hello Filip! Tusen tack för ditt omdöme och fina feedback! Vi är väldigt glada att du trivs med Fello. Vad är det man brukar säga "bättre sent än aldrig" :) Ha en fin helg! /Lisa
5
2018-06-21
från ett dyrt-vansinniga priser-fusk…
Erica Eva Maria Ericsson
Svar från Fello den 2018-07-06
Hello Erica! Tack för ditt fina omdöme och det är roligt att läsa att du trivs hos oss och med ditt nya abonnemang. Vi finns här om du har några frågor eller funderingar så är det bara att du kontaktar oss. Hoppas att du får en fin dag! Mvh /Lisa
5
2018-06-16
Helt underbar lätt att använda och…
annkro
Svar från Fello den 2018-07-06
Hello Annkro! Du har rätt i det, ibland när man kommer till utlandet kan man behöva göra en omstart för att hjälpa telefonen på traven och hitta ett nätverk :) Roligt att läsa att allt fungerar så bra med ditt abonnemang i övrigt :) Du är alltid varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin helg! /Lisa
5
2018-06-11
Det har fungerat mycket bra på mina tre…
Lars Ingemar
Svar från Fello den 2018-07-06
Hello Nicklas! Vad roligt att du har så många abonnemang hos oss och att det fungerar fint med Fello :) Det gläjder oss att läsa ditt omdöme. Hoppas att du får en fin helg! /Lisa
5
2018-05-29
Kanonbra
Joanna Arvidsson
Svar från Fello den 2018-07-06
Hello Joanna! Tusen tack för ditt omdöme, det är roligt att läsa att du trivs med Fello :) Det är så vi vill att det skall vara. Hoppas att du får en fin helg! /Lisa
5
2018-05-26
Fungerar utmärkt, rekommenderas.
Marcus
Svar från Fello den 2018-07-06
Hello Marcus! Tusen tack för din feedback och bra information, vi ser över informationen på hemsidan om inställningar för Surf och MMS så det är korrekt för OnePlus och för Google Pixel. Det är även roligt att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss på Fello och att du uppskattar vår service. Hoppas att du får en fin helg! /Lisa
5
2018-05-23
Pangbra
Linus
Svar från Fello den 2018-05-23
Hello Linus! Tusen tack för ditt fina omdöme! Det är väldigt roligt att läsa att du trivs med ditt abonnemang hos oss på Fello. Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2018-05-22
Fantastik operatör
Rasmus Nilsson Ebers
Svar från Fello den 2018-05-23
Hello Rasmus! Vilket fint omdöme du lämnar, det va väldigt roligt att läsa att du har varit så nöjd med Fello. Jag får passa på att tacka för denna tiden som du har haft oss, du är alltid varmt välkommen tillbaka igen. Hoppas att du går en fin dag och trevlig sommar! /Lisa
5
2018-05-12
Håller med alla positiva kommentarer
Johan Hedquist
Svar från Fello den 2018-05-23
Hello Johan! Så kul att läsa ditt fina omdöme :) Det glädjer oss att du gillar ditt abonnemang och vår service, det är precis så vi vill att det skall vara. Hoppas att får en härlig sommar! /Lisa
5
2018-05-02
Har nu varit kund hos Fello några…
Henry Bagglund
Svar från Fello den 2018-05-23
Hello Henry! Underbart att läsa att du är 100% nöjd, det glädjer oss att du trivs så bra hos oss på Fello :) Hoppas att du får en härlig dag! /Lisa
5
2018-04-26
Fello det bästa för mig nu.
Leif Johansson
Svar från Fello den 2018-05-23
Hello Leif! Härligt att läsa att allt fungerar så bra med ditt abonnemang hos oss på Fello :) Det är precis såhär vi vill att det skall vara. Vi önskar dig en fin sommar! /Lisa
5
2018-04-26
Bara beröm
Birgitta
Svar från Fello den 2018-05-23
Hello Birgitta! Tusen tack för ditt omdöme :) Härligt att läsa att du trivs med Fello! Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2018-04-26
Bästa!
Petra
Svar från Fello den 2018-05-23
Hello Petra! Åå vad roligt att läsa att du trivs med vår service, det glädjer oss att läsa :) Lika så att du trivs med abonnemanget i övrigt, det är precis såhär vi vill att det skall vara. Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2018-04-26
Kunnig support
Tanja
Svar från Fello den 2018-05-23
Hello Tanja! Tusen tack för ditt fina omdöme :) Härligt att läsa att du trivs med ditt abonnemang. Hoppas att du får en härlig dag! /Lisa
4
2018-04-24
Mera surf för samma peng nu!
Björn
Svar från Fello den 2018-04-24
Hello Björn, Tack för din feedback! Glada nyheter, surfmängden på våra abonnemang kommer att öka så förhoppningsvis är det inte långt bort innan vi kan hälsa dig välkommen till Fello. Håll utkik på vår hemsida för uppdatering. Ha en fin dag! /Lisa
5
2018-04-12
Riktigt bra
EZ
Svar från Fello den 2018-04-18
Hello Emil, tusen tack för ditt omdöme och vad roligt att du trivs med oss på Fello och extra kul att du rekommenderar Fello till dina nära och kära :) Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2018-04-12
Bästa operatör jag anlitat
Sven-Erik Johansson
Svar från Fello den 2018-04-18
Hello Sven-Erik! Underbart att läsa att aktiveringen gick felfritt och att du trivs med ditt abonnemang. Vi hoppas på många år som nöjd Fello :) Ha en fin dag! /Lisa
5
2018-04-10
Supersnabb och bra support
Hanna Li
Svar från Fello den 2018-04-18
Hello Hanna! Tack för ditt fina omdöme och superkul att läsa att allt fungerar felfritt - precis så som vi vill att det skall vara. Hoppas att du har en fin dag! /Lisa
5
2018-04-06
Mycket bra support!
John Eriksson
Svar från Fello den 2018-04-18
Hello John! Ååå vad vi blir glada när vi läser detta det är precis så vi vill att man skall uppleva Fello :) Hoppas att du har en härlig dag! /Lisa
5
2018-04-01
Tack till bästa operatören
Gunly Linder
Svar från Fello den 2018-04-18
Hello Gunly, Tusen tack för din fina feedback, det är roligt att läsa att du trivs med ditt abonnemang hos oss på Fello. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa
5
2018-04-01
Bästa operatören jag någonsin haft
Per Eriksson
Svar från Fello den 2018-04-18
Hello Per, Superkul att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss på Fello :) Extra roligt att du sprider Fello vidare till dina när och kära! Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2018-03-26
Detta är den bästa operatör jag haft
Kjell Olsson
Svar från Fello den 2018-03-29
Hello Kjell! Tusen tack för ditt fina omdöme det är så roligt att läsa att du trivs med ditt abonnemang och vår service. Hoppas att du får en härlig påskhelg! /Lisa
5
2018-03-15
Bästa operatören
Tomas olsson
Svar från Fello den 2018-03-16
Hello Tomas! Tusen tack för ditt fina omdöme det är väldigt roligt att läsa att du trivs med ditt abonnemang och servicen hos oss på Fello. Hoppas att du får en härlig helg! /Lisa
5
2018-03-12
Alltid trevliga,klockren service!
Peter Broman
Svar från Fello den 2018-03-14
Hello Peter! Vad roligt att se ditt omdöme, tack för din feedback! Det är verkligen härligt att läsa att du trivs så bra med Fello. Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2018-03-12
Liten personlig operatör med Sveriges…
Johanz
Svar från Fello den 2018-03-14
Hello Johanz! Tusen tack för ditt fina omdöme! Det är härligt att läsa att du rekommenderar Fello, det är väldigt uppskattat. Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2018-03-12
Bästa operatören
Peter Byrsell
Svar från Fello den 2018-03-12
Hello Peter! Tusen tack för ditt omdöme! Det är väldigt roligt att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss på Fello! Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2018-03-10
Snabbt och vänligt support
Kund
Svar från Fello den 2018-03-12
Hello! Vad roligt att du är nöjd med Fello :) Du är alltid varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa
5
2018-03-04
UTMÄRKT!
Arne Eriksson
Svar från Fello den 2018-03-12
Hello Arne! Vad härligt att läsa att allt fungerar toppen med ditt abonnemang, det är så som vi vill att det skall vara :) Hoppas att du har en härlig dag! /Lisa
5
2018-02-28
Fello 4-ever!
Stefan
Svar från Fello den 2018-03-12
Hello Stefan! Vad roligt det va att läsa ditt omdöme, det glädjer oss verkligen att du trivs så ba med ditt abonnemang hos oss på Fello :) Du är alltid varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa
5
2018-02-18
Enkelt och tveklöst bäst med bra…
Peter Andersson
Svar från Fello den 2018-02-19
Hello Peter! Tusen tack för ditt fina omdöme, det är roligt att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss på Fello. Glada nyheter gällande abonnemang med 10GB surf! Det finns ett sådant abonnemang nu som vi lanserade här i januari. Kika gärna på vår hemsida så kan du se detta erbjudande. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa
5
2018-02-15
En helt fantastisk mobiloperatör!
Lennart
Svar från Fello den 2018-02-15
Hello Lennart, Tusen tack för din fina feedback! Det är verkligen roligt att läsa att du trivs så bra med Fello det är precis som vi vill att det skall vara. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa
5
2018-02-15
Enkelt och bra
Linda Johansson
Svar från Fello den 2018-02-15
Hello Linda! Tusen tack för ditt omdöme! Det glädjer oss att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang hos Fello :) Hoppas att du har en härlig dag! /Lisa
5
2018-02-14
Kan knappast bli bättre
Per Erik Nord
Svar från Fello den 2018-02-15
Hello Per Erik! Å vad roligt att läsa ditt omdöme att du trivs med Fello och uppskattar Sparad surf och våra små presenter lite då och då :) Hoppas att du får en härlig dag! /Lisa
5
2018-02-14
Har nyligen blivit kund
Stig Byström
Svar från Fello den 2018-02-15
Hello Stig! Tusen tack för din feedback! Vad härligt att allt har fungerat bra med uppstarten det är precis så som vi vill att det skall vara. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa
5
2018-02-14
Bäst
Ronny Lindskog
Svar från Fello den 2018-02-15
Hello Ronny! Tusen tack för ditt omdöme :) Det är väldigt roligt att höra att du trivs hos oss på Fello. Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2018-02-14
Överlägset i allt!
Torgny Nilsson
Svar från Fello den 2018-02-14
Hello Torgny! Vad roligt att du tycker det :) Hoppas att du har en fin dag! /Lisa
5
2018-01-28
Mycket bra abonnemang och kundtjänst
Lennart Lindblad
Svar från Fello den 2018-02-14
Hello Lennart! Tack för ditt omdöme och vad roligt att du uppskattar vår service och att du trivs med ditt abonnemang det glädjer oss :) Hoppas att du har en fin dag! /Lisa
5
2018-01-15
Mycket trevlig kundtjänst
Jan Wallander
Svar från Fello den 2018-02-14
Hello Jan! Tusen tack för din feedback! Det är roligt att läsa att du trivs med ditt abonnemang hos oss på Fello, det är precis så som vi vill att det skall vara. Hoppas att du har en fin dag! /Lisa
2
2018-01-15
Sänker nu mitt betyg
Mats
Svar från Fello den 2018-02-14
Hello Mats! Tack för din feedback, jag förstår att du är besviken. Aktiveringen av vidarekoppling på iPhone sker via VoLTE och detta har vi inte fått implementerat i nätet på våra SIM-kort ännu. Telia har detta på vissa av sina abonnemang och därför går det att göra denna inställningen via deras SIM-kort. Vi har en tight dialog med Telia om detta och hoppas att de kan aktivera upp VoLTE även för Fellos SIM-kort inom kort så detta problemet blir avhjälpt. Jag är verkligen ledsen att du blir besviken på detta men vi jobbar så hårt vi kan för att lösa detta så snabbt som det bara går. Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2018-01-10
Man säger att det går alltid att bli bättre! Men att bli bättre här blir nog svårt!
Robert Grabiec
Svar från Fello den 2018-02-14
Hello Robert! Tusen tack för ditt omdöme! Det är väldigt roligt att du trivs så bra med ditt abonnemang hos Fello, det glägjer oss att du upplever det på detta vis. Hoppas att du har en riktigt fin dag! /Lisa
5
2017-12-27
Bra abonnemang och bra service!
Björn Sandberg
Svar från Fello den 2017-12-27
Hello Björn! Tusen tack för din feedback, det är väldigt roligt att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss på Fello. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag och Gott Nytt År! /Lisa
5
2017-12-12
Fello är den bästa operatören.
Stefan A
Svar från Fello den 2017-12-13
Hello Stefan! Vad roligt det va att läsa din fina feedback, tusen tack för detta. Det glädjer oss att du trivs så bra med ditt abonnemang hos Fello! Du är alltid varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag och en riktigt God Jul! /Lisa
5
2017-12-11
Helt fantastisk kundservice
G Roswall
Svar från Fello den 2017-12-13
Hello G Roswall! Tusen tack för din fina feedback och vad roligt att du trivs så bra hos Fello, det glädjer oss! Hoppas att du får en fin dag och en riktigt God Jul! /Lisa
5
2017-12-01
Den absolut bästa mobiloperatören man …
Malinee Murray
Svar från Fello den 2017-12-13
Hello Malinee! Vilken fantastik feedback du skriver, tusen tack för detta. Vi är såå glada att du trivs så bra med både erbjudande och service det är precis så som vi vill att det skall vara. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa
5
2017-12-01
Trevligt bemötande och utmärkt service!
Helen
Svar från Fello den 2017-12-13
Hello Helen! Vad roligt att läsa att du trivs så bra med ditt nya abonnemang hos oss på Fello! Du är alltid varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa
5
2017-10-30
Hur bra som helst!
Mattias Andersson
Svar från Fello den 2017-10-30
Hello Mattias! Tusen tack för ditt fina omdöme och kul att det fungerar så bra för dig! Gällande spara surf så lanseras det nu den 1/11 på samtliga abonnemang och det är vi väldigt glada över. Vi kommer att börja med att man kan spara 25GB totalt på sitt abonnemang utöver den mängden surf som man har i sitt abonnemang varje månad. Surfen sparas tills dess att den förbrukas :) Hoppas att du får en fin dag! /Lisa PS. Grattis i förskott :)
5
2017-10-25
Har nu varit kund i 1,5 mån och allt …
Kund
Svar från Fello den 2017-10-30
Hello "Kund"! Tusen tack för ditt fina omdöme, det glädjer oss att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang och servicen hos oss på Fello. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa
5
2017-10-24
Nöjd
William Eriksson Selin
Svar från Fello den 2017-10-30
Hello Willam! Tusen tack för ditt omdöme - det är härligt att läsa att du är nöjd med allt :) Hoppas att du har en fin dag och en bra start på den nya veckan! /Lisa
4
2017-10-23
Om ni inte tänkt införa Spara Surf så …
Jan Banan
Svar från Fello den 2017-10-31
Hello Jan! Tack för din feedback och vad bra att du hör av dig med detta! Det är på gång med Spara surf och vi håller på att implementera det i nätet. Vår önskan va att vi skulle ha haft det klart redan i början på hösten men utveckligen i nätet va mer komplicerad så det har tyvärr dragit ut på tiden vilket inte alls är önskvärt från vårt håll. Uppdatering: Spara surfen lanseras nu den 1/11 på alla våra abonnemang så både nya och gamla Fellos får sin surf sparad från och med onsdag. Hoppas att du får en fin dag! /Lisa Uppdatering: Härligt att höra - du är varmt välkommen :) /Lisa
5
2017-10-19
Fantastisk kundtjänst,snabba svar o …
Elle P.
Svar från Fello den 2017-10-19
Hello Elle P! Vad härligt att höra att du trivs så bra med ditt abonnemang här hos Fello och att du gillar vår service. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa
5
2017-10-16
Fungerar klockrent och Fello har en …
Mats
Svar från Fello den 2017-10-30
Hello Mats! Härligt att höra att du trivs med ditt abonnemang hos oss på Fello, det är roligt att läsa ditt omdöme. Vi kämpar på med lanseringen av spara surf så förhoppningsvis är sjätte stjärnan inte långt borta :) Uppdatering: Spara surfen lanseras nu den 1/11 på alla våra abonnemang så både nya och gamla Fellos får sin surf sparad från och med onsdag. Ha en fin dag och en bra start på den nya veckan! /Lisa
5
2017-10-10
Helt fantastisk kundtjänst
Kund
Svar från Fello den 2017-10-30
Hello Peter! Vad underbart att höra att du trivs med servicen och abonnemanget hos oss på Fello, det är precis så som vi vill att det skall vara :) Uppdatering: Spara surfen lanseras nu den 1/11 på alla våra abonnemang så både nya och gamla Fellos får sin surf sparad från och med onsdag. Hoppas att du har en fin dag! /Lisa
5
2017-09-26
5/5 utan tvekan
Robin
Svar från Fello den 2017-10-11
Hello Robin! Vilken härlig feedback, det gläder oss att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss på Fello! Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2017-09-24
Funkar utmärkt
Peter
Svar från Fello den 2017-10-30
Hello Peter! Tusen tack för din feedback! Vi är på gång med spara surf så förhoppningsvis är inte fem stjärnor långt borta ;) Uppdatering: Spara surfen lanseras nu den 1/11 på alla våra abonnemang så både nya och gamla Fellos får sin surf sparad från och med onsdag. Ha en fin dag! /Lisa
4
2017-09-14
Tyvärr lite dyr på surfen
Bignanno
Svar från Fello den 2017-09-15
Hello Bignanno! Tusen tack för ditt omdöme och din feedback! Det va väldigt bra att du skrev detta och vi tar till oss av denna feedback. Vi får se över våra erbjudanden och se vad vi kan göra med detta framöver. Härligt att läsa att du tycker om vår service, det glädjer oss väldigt mycket! Hoppas att du får en härlig helg! /Lisa
3
2017-09-08
Kasst att inte surfen förs över till …
Whats Up
Svar från Fello den 2017-10-30
Hello Whats up! Bra att du hör av dig om detta och tack för din Feedback! Det är på gång med Spara surf och är inte alls långt borta, snart har vi denna funktionen för alla våra abonnemang. Om du vill kan du maila oss till hello@fello.se så kan vi hålla dig extra uppdaterad hur implementationen går :) Uppdatering: Spara surfen lanseras nu den 1/11 på alla våra abonnemang så både nya och gamla Fellos får sin surf sparad från och med onsdag. Hoppas att du får en fin helg! /Lisa
4
2017-08-20
Fungerar jättebra saknar dock att inte …
Janne
Svar från Fello den 2017-10-30
Hello Janne! Tusen tack för din feedback! Vi är på gång med spara surf så förhoppningsvis är inte fem stjärnor långt borta ;) Uppdatering: Spara surfen lanseras nu den 1/11 på alla våra abonnemang så både nya och gamla Fellos får sin surf sparad från och med onsdag. Ha en fin dag! /Lisa
5
2017-08-19
👍🏼
Tagg
Svar från Fello den 2017-08-21
Härligt att höra, det är precis det betyg som vi önskar :) Hoppas att du får en bra start på den nya veckan! /Lisa
5
2017-08-18
Kundservicen
Robin H
Svar från Fello den 2017-08-21
Hello Robin! Tusen tack för din feedback :) Det glädjer oss att du trivs så bra med vår service. Hoppas att du får en bra start på den nya veckan! /Lisa
5
2017-08-11
Klockren Kundservice
Kim Ljus
Svar från Fello den 2017-08-17
Hello Kim! Vad kul att höra att du gillar vår kundservice och vill rekommendera oss vidare, det blir vi jätteglada för! Tveka inte att höra av dig ifall du har några frågor eller andra funderingar, vi finns inte längre bort än ett samtal, mail eller chatt :) Ha en fin dag! /Sofie
5
2017-08-09
Femte stjärnan på plats.
Christer
Svar från Fello den 2017-10-31
Hello Christer! Tusen tack för din feedback! Vi är på gång med Spara surf så förhoppningsvis är inte fem stjärnor långt borta ;) Uppdatering: Spara surfen lanseras nu den 1/11 på alla våra abonnemang så både nya och gamla Fellos får sin surf sparad från och med imorgon onsdag. Ha en fin dag! /Lisa
5
2017-08-08
Bra täckning samt bra och trevlig …
Mikael Sellén
Svar från Fello den 2017-08-09
Hello Mikael! Härligt att du trivs med täckningen och vår service, det glädjer oss och vi tackar för din feedback! Ha en fin dag! /Lisa
5
2017-08-07
Samma täckning som Telia fast betydligt …
Hans Johansson
Svar från Fello den 2017-08-08
Hello Hans! Vad kul att höra från dig, och tusen tack för ditt fina omdöme! Självklart är det bara att slå en signal, skicka iväg ett mail eller chatt om det skulle vara någonting :) Ha en fin dag, /Sofie
5
2017-08-05
trevlig snabb personal rekommenderar …
PEO Blomgren
Svar från Fello den 2017-08-08
Hello Peo! Tusen tack för ditt omdöme. Jättekul att vi vill rekommendera andra, det blir vi väldigt glada över! Tveka inte på att höra av dig ifall du har några frågor eller funderingar. Ha en fortsatt fin dag! /Sofie
5
2017-08-04
Mobiloperatören med den bästa servicen …
Kristofer Nilsson
Svar från Fello den 2017-08-08
Hello Kristofer! Tack så jättemycket för ditt omdöme! Alltid lika kul att höra från dig, vi blir superpeppade varje gång. Du vet att du alltid kan höra av dig ifall du har några funderingar. Ha en fortsatt fin dag! /Sofie
5
2017-07-27
Har inte fått bättre service hos någon …
Hans-Rune
Svar från Fello den 2017-07-27
Hello Hans-Rune! Tusen tack för din fina feedback! Det är väldigt roligt att höra att du trivs med ditt abonnemang och servicen hos oss på Fello. Vi skall göra allt vi kan för att du skall fortsätta trivas minst lika bra framöver :) Ha en fin sommar! /Lisa
5
2017-07-26
Otroligt snabbt svar via chatten!
Johanna
Svar från Fello den 2017-07-26
Hello Johanna! Härligt att höra, precis så som vill vi att det skall vara :) Hoppas att du har en fin sommar! /Lisa
5
2017-07-26
Kundservicen via chatt är super
Ante
Svar från Fello den 2017-07-26
Hello Ante! Härligt att höra att du trivs med ditt abonnemang! Gällande mobiler lägger vi just nu 100% fokus på att erbjuda bra abonnemang med konkurrenskraftiga priser och bra service men mobiler kanske kommer framöver, vem vet? :) Ha en fin dag!
5
2017-07-26
Tycker att Fello är en utmärkt …
Helén
Svar från Fello den 2017-07-26
Hello Helén! Tusen tack för ditt omdöme, det gläder oss att du är så nöjd med Fello! Vi jobbar på det med spara surf och hoppas kunna erbjuda det nu till hösten :) Hoppas att du får en fin sommar! /Lisa
5
2017-07-25
1000 gånger bättre än hallon.se
Christer
Svar från Fello den 2017-07-25
Hello Christer! Tusen tack för ditt omdöme, det glädjer oss att läsa att du trivs bra med ditt abonnemang hos oss på Fello. Hoppas att du får en fin dag och en trevlig sommar! /Lisa
5
2017-07-25
Personligt och hjälpsamt
Julia
Svar från Fello den 2017-07-25
Hello Julia! Tusen tack för ditt fina omdöme och vad roligt att du trivs med ditt abonnemang hos oss på Fello. Hoppas att du har en fin sommar! /Lisa
1
2017-07-22
Varit en riktigt dålig upplevelse..
Daniel
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Daniel! Tack för din feedback, det uppskattas verkligen att du skriver till oss så vi vet vad som vi måste göra bättre. Vi gör alltid tre försök att genomföra betalningen via det kort som är registrerat (dessa försök sker de tre sista dagarna i månaden) Efter varje försök skickar vi ett SMS så man meddelas om betalningen misslyckats så att man har tid att byta kort eller utföra annan åtgärd så betalningen går igenom. Jag håller med dig om att vi skall ha en funktion på Mina sidor där man har möjlighet att genomföra betalningen själv t.ex om man har bytt kort och att abonnemanget aktiveras i samband med att betalningen går igenom. Detta kommer vi se till att utveckla. Gällande väntetider har vi som målsättning att svara inom två minuter när man ringer till oss. Det finns dock perioder under månaden då det är högre belastning än vanligt och dessa stunder kan det ta längre tid. Jag är ledsen om du fick vänta i kö för att komma fram till oss det är inte alls önskvärt. Vi har anställt fler medarbetare till kundtjänsten under våren och sommaren för att möta våra mål och kommer fortsätta att rekrytera i höst. Att uppgradera till en annan abonnemangsform via Mina sidor är något som vi kommer att lansera. Detta så att man enkelt kan administrera sitt abonnemang via Mina sidor dygnet runt. Jag hoppas att vi kommer ha detta klart redan till tidigare delen av hösten. Återigen vill jag passa på att tacka för dig feedback, det är precis denna typ av feedback som vi uppskattar att få. Ps. Jag har även svarat på ditt mail som du skickade tidigare idag. Hoppas att du får en fin helg! /Lisa
5
2017-07-17
Man får hjälp fort när man maila till …
Pia Petersson
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Pia och Bengt! Tusen tack för detta och vad roligt att höra att ni gillar ert abonnemang! Ha en fin dag! /Lisa
5
2017-07-12
Attans att man inte bytte till Fello …
Hultkrantz Peter
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Peter! Bättre sent än aldrig eller vad är det man brukar säga :) Hoppas att du har en trevlig sommar! /Lisa
5
2017-07-12
Bra erbjudanden och fantastisk support
Jonas Hedman
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Jonas! Vad roligt att läsa att du trivs med ditt abonnemang hos oss på Fello - det glädjer oss verkligen! Ha en fin helg! /Lisa
5
2017-07-11
Fungerar perfekt och mycket trevligt …
Bjorn Lundin
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Björn! Ååå vad kul att du trivs så bra med ditt abonnemang och med bemötandet i kundtjänsten! Hoppas att du har en fin sommar! /Lisa
5
2017-07-11
Bäst hittills!
Erene Svensson
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Erene! Kul att du uppskattar vår information och att du trivs med ditt abonnemang, det är precis så vi vill att det skall vara :) Hoppas att du har en fin helg! /Lisa
5
2017-07-11
Fello e den första operatör som fullt …
Per
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Per! Det glädjer oss att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang hos Fello, det är precis såhär vi vill att alla skall känna. Hoppas att du har en härlig sommar! /Lisa
5
2017-07-11
Bästa operatören,trevliga,bra …
Peter Broman
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Peter! Superkul att du tycker det och du är alltid varmt välkommen att höra av dig till oss när som helst! Ha en in helg! /Lisa
4
2017-07-11
Det enda jag saknar är att få spara sin …
Erica Lindell
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Erica! Tusen tack för din feedback! Spara surf är något som många efterfrågar och som vi hoppas att vi kommer kunna lasera nu till hösten, så håll tummarna. Abonnemang med mer surf är något vi tar med oss och skriver upp på Fello-önskelistan också :) Ha en fin helg! /Lisa
5
2017-07-11
En utmärkt mobiloperatör
Arvid
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Arvid! Tusen tack för din feedback, det är verkligen roligt att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss :) Hoppas att du har en trevlig sommar! /Lisa
5
2017-07-11
Det bästa abonnemanget som jag har haft …
Christer Andréason
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Christer! Åå vad vi blir glada att läsa detta, det är superkul att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss! Hoppas att du har en fin helg! /Lisa
5
2017-07-11
Toppen toppen toppen toppen.......
Tord Jönsson
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Tord! Precis såhär vill vi att man skall känna :) Hoppas att du har en toppen toppen toppen toppen sommar! /Lisa
5
2017-07-11
Bäst helt enkelt
Pär Heppin
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Pär! Tusen tack för din feedback det glädjer oss att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss på Fello. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig till oss på kundtjänsten när som helst. Hoppas du har en härlig sommar! /Lisa
5
2017-07-11
Tryggt, billigt och snabb service
Anna Maria Resare
5
2017-07-11
Bra mobiloperatör
Björn Nalle Sjöblom
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Björn! Superkul att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang, det är precis såhär vi vill att det skall vara :) Hoppas att du har en härlig sommar! /Lisa
5
2017-07-11
Helnöjd både jag och min man aldrig …
Östebo
Svar från Fello den 2017-07-22
Hello Östebo! Tusen tack för din feedback, det är glädjande att läsa att ni trivs så bra med era abonnemang och vår support! Hoppas att du har en fin helg! /Lisa
5
2017-07-10
Fello är 👍🏼👍🏼
Marie
5
2017-05-29
Den bästa servicen man kan behöva av …
Mats Eriksson
Svar från Fello den 2017-06-15
Hello Mats! Å vad vi blir glada att läsa att du är så nöjd med oss på Fello, det är precis såhär som vi vill att det skall vara :) Hoppas att du har en fin fin dag! /Lisa
4
2017-05-26
Bara spara surf som fattas annars …
Johan Stål
Svar från Fello den 2017-06-15
Hello Johan! Tusen tack för ditt omdöme. Härligt att höra att du är nöjd med oss på Fello. Gällande spara surf är det något som vi gärna vill ha och hoppas på att kunna erbjuda det framöver :) Ha en fin dag! /Lisa
4
2017-05-16
Fungerar utmärkt
Kerstin Johansson
Svar från Fello den 2017-05-17
Hello Kerstin! Vad roligt att du trivs med ditt abonnemang och med vår service, det glädjer mig! Vi jobbar för fullt på att få till spara surf på våra abonnemang då det är något som vi gärna vill ha i vårt erbjudande, så förhoppningsvis är full pott för Fello inte långt borta :) Ha en fin dag! /Lisa
5
2017-05-14
Jag rekommenderar verkligen Fello
Sarah Lundberg
Svar från Fello den 2017-05-17
Hello Sarah! Åå vad glada vi blir att du är så nöjd med ditt abonnemang hos Fello - det är precis så vi vill att det skall vara :) Hoppas att du har en fin dag! /Lisa
3
2017-05-14
En ganska bra operatör det som man …
Tobias Tunander
Svar från Fello den 2017-05-14
Hello Tobias! Tack för din feedback och bra att hör av dig. Har man Fello kan man betala olika tjänster med SMS och ringa till utlandet och i utlandet och få alla dessa avgifter på samma räkning som abonnemanget, det går jättebra. Hör gärna av dig till oss på kundtjänsten så kan hjälpa till, du når oss på telefon 0770-33 22 22 eller hello@fello.se Ha en fin söndag! /Lisa
5
2017-05-09
Mycket bra företag
padda4
Svar från Fello den 2017-05-14
Hello! Vad härligt att läsa att du gillar Fello :) Hoppas att du har en fin dag! /Lisa
5
2017-05-05
Hjälper än när man behöver och mycket …
Joel Lorné
Svar från Fello den 2017-05-14
Hello Joel! Tusen tack för detta, det glädjer mig att du gillar vår service :) Hoppas att du har en fin dag! /Lisa
5
2017-04-24
Efter 27 år med Telia som leverantör av …
Stickan
Svar från Fello den 2017-04-25
Hello Stickan! Tusen tack för din feedback och roligt att du trivs så bra med ditt abonnemang. Toppen det där du skriver gällande operatörslåst mobil - vi har denna info på vår hemsida men det kan absolut göras ännu tydligare - kanske till och med skicka med det i orderbek. Vi klurar på det och tackar för tipset! Ha en fin dag! /Lisa
5
2017-04-14
Bra priser och bra och trevlig …
Jim Åström
Svar från Fello den 2017-04-25
Hello Jim! Härligt att höra att allt flyter på som det skall med ditt abonnemang, det är precis så vi vill att det skall vara. Ha en fin dag! /Lisa
5
2017-03-27
Fello är bäst-fungerar felfrittoch billiga abonnemang.
Pia
Svar från Fello den 2017-04-25
Hello Pia! Det glädjer mig att läsa att du trivs så bra med Fello och att du är nöjd med ditt val att byta till oss. Vi kommer göra så gott som det bara går att behålla dig lika nöjd framöver också. Ha en fin dag! /Lisa
5
2017-03-26
Bäst
Mikaela Vintilescu
Svar från Fello den 2017-04-25
Hello Mikaela! Superkul att du gillar ditt abonnemang och Fello som operatör, det gör oss väldigt glada :) Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2017-03-26
Bra Operatör
Freddy
Svar från Fello den 2017-04-25
Hello Freddy! Tusen tack för din fina feedback - det glädjer oss att läsa. Vi kommer göra allt vi kan för att du skall vara nöjd med oss i framtiden också och vi kommer absolut att behålla vårt starka fokus på att leverera bästa möjliga kundservice. Hoppas att du har en fin dag! /Lisa
2
2017-03-25
Skyller på varann
Joel Lorné
5
2017-03-16
Nöjd kund
Dekoria
Svar från Fello den 2017-03-17
Hello Dekoria! Härligt att höra - det är precis såhär vi vill att det skall vara :) Du är alltid välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar. Hoppas att du får en fin helg! /Lisa
5
2017-03-12
Kanon operatör bäst i Sverige
Sven
Svar från Fello den 2017-03-17
Hello Sven! Vad roligt att läsa att du är så nöjd med ditt abonnemang hos oss på Fello och vår service, vi kommer göra allt vi kan för att du skall förbli minst lika nöjd framöver också :) Hoppas att du får en fin helg! /Lisa
4
2017-03-11
Mycket nöjd
Inkan
Svar från Fello den 2017-03-17
Hello Inkan! Tusen tack för din feedback vad glad jag blir att du är så nöjd med ditt abonnemang hos oss. Gällande lösenord för Mina sidor kunde vi inte hålla med dig mer, vi håller på att uppdatera lösenordsfunktionen så det är på gång - håll ut :) Hoppas att du får en härlig helg! /Lisa
5
2017-03-06
Skönt med frihet, fin service och vänlighet
Erene Svensson
Svar från Fello den 2017-03-17
Hello Erene! Tack för din feedback - det glädjer mig att läsa att du är nöjd med ditt abonnemang, det är precis så vi vill att det skall vara. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin helg! /Lisa
5
2017-03-03
Fantastiskt bra!!
Chris Larsson
Svar från Fello den 2017-03-17
Hello Chris! Tack för ditt inlägg, det är jätteroligt att läsa din feedback och det glädjer oss att du är så nöjd med ditt abonnemang och rekommenderar oss till dina nära och kära. Vi skall göra allt vi kan för att du skall fortsätta vara minst lika nöjd framöver också. Ha en fin helg! /Lisa
5
2017-02-16
Utmärkt, mina erfarenheter är bara positiva.
pål
Svar från Fello den 2017-02-16
Hello Pål! Tack för ditt mail och vad roligt att du är så nöjd med ditt abonnemang och service, vi försöker alltid göra det lilla extra så det är extra roligt när det uppskattas. Hoppas att du får en fin dag och tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar! /Lisa
5
2017-02-08
Billigt, enkelt och schyssta villkor.
Marcus Nilsson
Svar från Fello den 2017-02-16
Hello Marcus! Härligt att du uppskattar friheten, vi håller med om att det är skönt att inte behöva låsa upp sig :) Kul att du gillar vårt bemötande, det glädjer mig. Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2017-01-23
Fungerar klockrent, samtidigt billigt. TOPPENBETYG av mig.
Konrad Pettersson
Svar från Fello den 2017-02-16
Hello Konrad! Vi är väldigt glada att du är en Fello, "bättre sent än aldrig" eller vad är det man brukar säga ;-) Ha en fin dag! /Lisa
5
2017-01-20
Bästa mobiloperatören.
Michael
Svar från Fello den 2017-02-16
Hello Michael! Superkul att du är nöjd med ditt abonnemang, det är precis så vi vill att det skall vara! Hoppas att du har en fin dag! /Lisa
5
2017-01-12
Man förväntar sig bara att abonnemanget fungerar
David
Svar från Fello den 2017-02-16
Hello David! Vad roligt att du uppskattar vårt tänk, t.ex hur vi har skrivit våra avtalsvillkor och vår filosofi. Vi försöker alltid att göra det lilla extra i alla led. Det är ett konstant pågående projekt att utveckla bolaget i rätt riktning för att behålla våra nöjda kunder. Därför är det extra roligt när det uppskattas, det glädjer oss. Du är alltid varmt välkomna att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Ha en fin dag! /Lisa
1
2017-01-09
Konstigt med notan.
Jouko Repo
Svar från Fello den 2017-01-09
Helo Jouko! Bra att du hörde av dig och vad skönt att det löste sig med din betalning efter att vi pratat med varandra. Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2017-01-07
Bästa operatören jag haft.
Roger Johansson
Svar från Fello den 2017-01-09
Hello Roger! Tusen tack för detta och vad roligt att du trivs så bra med ditt abonnemang, det glädjer mig. Ha en fin dag! /Lisa
5
2016-12-27
Bra service
Kristofer
Svar från Fello den 2017-01-09
Hello Kristofer! Vad roligt att du tycker detta, det är precis så vi vill att det skall vara. Ha en fin dag! /Lisa
5
2016-12-22
Bästa möjliga betyg
Per Arne
Svar från Fello den 2017-01-09
Hello Per! Underbart att läsa detta, det glädjer mig att veta att du är så nöjd med ditt abonnemang. Ha en fin dag! /Lisa
5
2016-12-22
Tipp topp, snabb kontakt:)
Per
Svar från Fello den 2017-01-09
Hello Per! Tusen tack för detta, då är allt precis så som det skall vara :) Ha en fin dag! /Lisa
5
2016-12-02
Lever upp till reklamen!
juanna annasdotter
Svar från Fello den 2016-12-02
Hej Juanna! Tack för ditt fina omdöme. Det glädjer mig att läsa att du är så nöjd med ditt abonnemang hos oss på Fello. Hoppas att du får en fin helg! /Lisa
5
2016-12-02
Första kontakten med Fello
Kund
Svar från Fello den 2016-12-02
Hello! Vad härligt att höra då hoppas jag att fortsättningen blir minst lika bra. Ha en fin helg! /Lisa
5
2016-12-02
Personlig och bra service.
Fredrik
Svar från Fello den 2016-12-02
Hello Fredrik! Vad roligt att höra, det glädjer oss :) Hoppas att du får en fin helg! /Lisa
5
2016-12-02
Toppen
Nathalie
Svar från Fello den 2016-12-02
Hello Nathalie! Fantastiskt att du tycker det, tack för ditt omdöme! Ha en fin helg! /Lisa
5
2016-11-23
Kanonbra flytt från Telenord till Er
Lars Nordin
Svar från Fello den 2016-12-02
Hello Lars! Vad underbart att höra, tack för ditt fina omdöme! Vi skall göra allt vi kan för att göra dig så nöjd med ditt abonnemang som det bara går :) Hoppas att du får en fin helg! /Lisa
5
2016-11-19
Overkligt bra abonnemang
Peter Andersson
Svar från Fello den 2016-12-02
Hello Peter! Vad otroligt roligt att höra, vi kommer göra vårt allra bästa att du skall trivas och vara nöjd med ditt abonnemang hos oss på Fello! Ha en fin helg! /Lisa
5
2016-11-05
Mycket bra
M Karlsson
Svar från Fello den 2016-12-02
Hello M Karlsson! Fantastiskt roligt att höra, tack för ditt fina omdöme! Vi gör allt vi kan för att du skall förbli nöjd i många många år till :) Ha en fin helg! /Lisa
5
2016-10-29
Kund motagandet
Tommy berntsson
Svar från Fello den 2016-10-30
Hello Tommy! Härligt att höra att du gillar vårt bemötande, det är precis så det skall vara :) Du är alltid varmt välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Hoppas att du har en fin dag! /Lisa
5
2016-10-20
Bra, billigt, smidigt
Tobias Johansson
Svar från Fello den 2016-10-20
Hello Tobias! Tack för den fina recensionen. Superkul att du gillar ditt nya abonnemang så mycket, det glädjer oss! Ha en fin dag! /Lisa
5
2016-10-19
Allt fungerar
Bo Gran
Svar från Fello den 2016-10-20
Hello Bo! Det är verkligen kul att läsa att du trivs så bra med ditt abonnemang hos oss på Fello, tack för den fina recensionen. Vi skall göra allt vi kan för att det skall fortsätta fungera perfekt för dig framöver. Ha en fin dag! /Lisa
5
2016-10-14
Funkar super bra 👍👍👍👍👍
Anders
Svar från Fello den 2016-10-20
Hello Anders! Så roligt att du tycker att vi är trevliga, det gör oss väldigt glada. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig till oss =) Kör försiktigt! /Lisa
5
2016-10-14
Superbra
Bengt
4
2016-10-14
Supernöjd !!
Inger
Svar från Fello den 2016-10-20
Hello Inger! Tusen tack för din feedback - Hör gärna av dig till mig på lisa@fello.se om det finns det något som vi kan göra bättre. Vi är alltid måna om att förbättra oss och om det finns något som vi kan göra annorlunda tar vi gärna del av denna feedback. Ha en fin dag! /Lisa
5
2016-10-14
Toppen
Ann-Charlotte Hansson
Svar från Fello den 2016-10-20
Hello Ann-Charlotte! Fantastiskt roligt att höra att du gillar vår service, det är precis så det skall vara. Ha en fin dag! /Lisa
5
2016-10-03
Lösningsorienterade, snabba och trevliga!
Veronica Borwin
Svar från Fello den 2016-10-14
Hej Veronica! Tusen tack för det fina omdömet, vad roligt att du trivs så bra med ditt abonnemang och vår service. Vi skall göra så gott vi kan så att vi alltid förtjänar 5 av 5 isbjörnar från dig =) Hoppas att du får en fin dag! /Lisa
5
2016-09-17
Bra på att svara!
Falkis
Svar från Fello den 2016-10-14
Hello! Vad underbart att höra att ni är en hel Fellofamilj, det kan ju inte bli bättre. Vi blir superglada att höra att ni trivs så bra! Ha en fin dag! /Lisa
1
2016-08-27
Dåligt & Dyrt
Ann
Svar från Fello den 2016-08-27
Hello Ann! Vad bra att du hör av dig till oss här. Jag vill gärna hjälpa dig med detta problem och undersöka vad som är tokigt, vill du skicka mig ett mail till hej@fello.se så kan jag hjälpa dig vidare. Ser fram emot att höra från dig! Ha en fin dag! /Lisa
5
2016-08-24
Bästa val någonsin!
Shaunet Olsson
Svar från Fello den 2016-10-20
Hello Shaunet! Vad fantastiskt roligt att du skriver detta, det gör oss så glada att höra att du trivs med ditt abonnemang hos oss. Vi kommer göra allt vi kan för att du skall fortsätta vara lika nöjd med ditt abonnemang framöver också. Ha en fin dag! /Lisa
5
2016-08-19
Fantastisk kundservice och kundbemötande!
Robin
5
2016-08-17
Toppen!
Ivan Balbontin
5
2016-08-14
Top notch
Joel Lorné
5
2016-08-04
Bästa operatören
Maria
1
2016-07-30
Mina sidor fungerar inte
No fello
Svar från Fello den 2016-07-30
Hello! Vi har haft lite problem med vår första version av mina sidor och håller på med en stor uppdatering som kommer att lösa väldigt mycket av de problem som kan upplevas. Vi hoppas att du kommer gilla det när allt är klart inom kort. Tråkigt att höra att du har haft problem med Pausa/Avsluta, vi vill gärna höra mer om vad som inte fungerade med det? Du får gärna ringa oss på 0770 – 33 22 22 eller skicka ett mail på hello@fello.se så ska vi lösa dina problem. Ha en fin dag! /Lisa
5
2016-07-23
Bästa byte!
Carina
5
2016-07-16
Enkelt + billigt + säkert = Bästa mobiloperatören
Fredrik
5
2016-07-01
Bästa mobiloperatören
Sven Lind i Mora
5
2016-07-01
Bästa byte jag gjort!
Shaunet Olsson
4
2016-07-01
Ett bra o enkel operatör
Michael
5
2016-06-15
Det bästa mobilabonnemang jag någonsin har haft.
Bo Nilsson
3
2016-06-12
Medel !
MrF
Svar från Fello den 2016-06-15
Hello MrF! Tack för ditt meddelande och bra att du skriver. Vi håller på att förbättra mina sidor varje dag och i samband med uppdateringarna så händer det att inloggningen inte fungerar men det är bra under en kort tid. Vi ber om ursäkt för detta och hoppas att det inte ställt till det för dig. Gällande MMS så är det säkert något med dina APN-inställningar som spökar hör gärna av dig till mig på hej@fello.se så kikar vi på det. Ha en fin dag! /Lisa
5
2016-06-01
Allt fungerar som det ska
A M
Svar från Fello den 2016-06-03
Hello A M! Tack för ditt inlägg! Har du sett att vi har lanserat Mina Sidor? Det finns uppe på vår hemsida nu. Om du hittar något som vi kan förbättra så hör gärna av dig till mig på hej@fello.se. Hoppas du får en fin helg! /Lisa
5
2016-06-01
Mycket nöjd!
Carsten
5
2016-05-25
Supernöjd Fello kund!
Sara
5
2016-05-23
Superbra service och hittills utmärkt täckning. Tack Fello!
Peter C
5
2016-05-23
Nöjd
Stina
1
2016-05-21
VARNING
Kalle
Svar från Fello den 2016-05-25
Hello Kalle! Tack för din Feedback. Vi har varit att inte ansluta oss till WyWallet eftersom de flesta biljetter och tjänster går att köpa via företagens egna Appar där du också kan få historik på vad du har köpt. Gällande att söka upp registreringsnummer hos Trafikverket kan man göra detta helt kostnadsfritt på deras hemsida och få informationen direkt till sin e-post. Du hittar länken här: https://fu-regnr.transportstyrelsen.se/extweb Har du några frågor får du gärna kontakta oss på hello@fello.se eller 0770-33 22 22 Ha en fin dag! /Lisa
5
2016-05-20
Bästa fello
Abdel Mesih Torres Farah
5
2016-05-12
Fantastiskt
Simon
5
2016-05-05
Bäst i särklass!!
J Vesterberg
5
2016-04-23
Toppen
Östebo
5
2016-04-22
Bra jobbat ?
Zbigniew
Svar från Fello den 2016-04-22
Hello! Tusen tack för det fina omdömet. Glada nyheter, en "Mina Sidor" funktion lanseras väldigt snart på hemsidan :) Vi genomför tester och hoppas ha det aktivt redan nästa månad. Ha en härlig dag! /Lisa
5
2016-04-22
Support i världsklass (Lisa & hennes team!)
Maxime
5
2016-04-10
Bästa mobiloperatören
Ricky Billkrantz
5
2016-04-09
Jag byter aldrig
Anna Maria
5
2016-04-08
Bra och snabb service!
Jessica Svanevik
5
2016-04-07
Är fantastiskt nöjd!
Anna TrollMorsan
3
2016-04-06
Kunde varit bättre täckning, annars bra pris.
Belinda
Svar från Fello den 2016-04-06
Hello Belinda! Tusen tack för din Feedback vad bra att du informerar oss. Detta är något som jag gärna undersöker närmare, jag skickar dig ett mail så kan vi ta reda på vad detta beror på. Ha en fin dag! /Lisa
5
2016-04-06
Personlig service!
Mikael
5
2016-04-03
Toppen kundservice
Grufgran
5
2016-04-01
Bra service!
Josefina
5
2016-03-31
Bästa operatören för kunden!
Alexander
5
2016-03-31
Kanon bra abonnemang.
Anna
5
2016-03-31
Otroligt nöjd!
Maria
5
2016-03-29
KUNDSERVICE!!!!
Christian
5
2016-03-18
Klart bästa operatören hitills
Magnus Ollas
5
2016-03-12
Överlägset bästa mobilopperatören
Carolina
5
2016-02-28
Den perfekta operatören
Niklas
5
2016-02-27
Kanon!
Stina
5
2016-02-26
Serviceinriktade
Caroline
5
2016-02-26
Åsikt
Alexander
5
2016-02-26
Tummen upp
Lena
5
2016-02-23
Utmärkt
Jessica Maria
5
2016-02-23
Bra priser och villkor, alltid bra service
Fellokund
5
2016-02-23
Aldrig varit nöjdare!
Nathanael Andersson
5
2016-02-23
Världsklass!
Christoffer Liljedahl